●5●

1.3K 37 11
                                    

"Hazal...tamam yinede teşekkürler " dedim. elimdeki telefonu çantama attım. Kimde kalacaktım ? Bekir ve ayşeler  4 günlüğüne biyere gitmişti.
Hazal'da şimdilik kanatlar'da kalıyormuş. Leyla desen beni asla o eve almazdı hele ki o fotoğraftan sonra, umutsuzca kaldırıma çöktüm . kanatla beraber olmuştum . Bunu her düşündüğümde midem bulanıyordu . Tiksiniyordum kendimden , annemin o tokatı , sesi   , öfkesi aklımdan çıkmamaya yemin etmişti sanki. Ama bu burďa bitmeyecekti . Hepsi yaptıklarının bedelini ödeyecek ti ! Belkide kanat... tabi ya bu plânlarıydı. Kanat benimle beraber olmadı belkide öyle imaj verdiler sadece belkide oldu ama bu fotoğrafın melisada ne işi vardı ? Melisa ve ozanın planımıydı ? Yoksa kanat damı vardı işin içinde, bunu bize gösterecek tek şey zamandı bekleyecek ve görecektik. Artık kalkıp okula gitmem gerekiyordu. O sırada koluma bir el dokundu . " kanat?" Beni tutup kaldırdı, arabaya götürdü. " ne'oluyor ? Bırak beni " arabayı bindirip kapıyı  kapattı ve kendide bindi .  " bu ne şimdi kanat uzak dur benden !" Kanat birşey demeden arabayı sürmeye başladı . " kanat sana diyorum !" Kanat bana baktı " seni evime götürüyorum oldu mu ?" Şaşkınlıkla kanata baktım . " n-ne hayır indir beni " " nerde kalacaksın ekim , hazal anlattı annen kovmuş " durdum.
Doğruydu . Ama onun evi ,o bu kabul edilemezdi . " olsun,  istemiyorum " " istemiyor musun?" Arabayı durdurdu . " in " birşey demeden indim . Ve beni bırakarak gitti... okulu 3  ders kaçırmıştım.  Gitmeyede gerek yoktu muhtemelen sevgili anneciğim kaydımı aldırmıştı. Kaç saat kanatın beni bıraktığı yerde öylece durduğumu bilmiyorum. Bazen adamların o pis bakışlarına maruz kalıyordum.  Geceyi burada geçirmek başıma iş açardı .

...

Hava iyice kararmış , ay gökyüzünde yerini almıştı . Aklıma kanat geldi . O vE ben, biz olabilir miydik ? Ay hayır ekim ne saçmalıyorsun .ordan kalkıp yürümeye başladım . Hava soğukluğu
'nu artırmıştı . Tek çarem kanata gitmek ti onu aradım .
Kanat aranıyor
" kanat..."

" efendim ekim ?"

" b-ben sizde kalabilir miyim "

"Nerdesin?"

" beni bıraktığın yerin az ötesinde "

Arkamdan bir el ağzımı kapattı " ahh,kan-kanatg"

" ekim iyi misin ? "

"..."

" ekim cevap ver beni duyuyor musun?"

" ekimin ölmesini istemiyorsan, dediklerimi yapacaksın "

" sen kimsin oğlum ? Bak ekimin kılına-"

Arama sonlandırıldı 

Adam elindeki telefonu yere atıp , üstüne bastı . Daha sonra yerde baygın şekilde yatan kurbanına , ne kadar da güzel 'di.
O 'na yaklaştı . Saçlarını kokladı , yıllardır seviyordu onu uzaktan'da olsa...
Kucaklayıp arabasına götürdü. Bu kadar hasret yetmişti artık... sırada kavuşmak vardı .




Dur Gitme / Ekkan +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin