•2•

2K 44 8
                                    

Bir kız gördüm uzaktan , ağlamaktan gözleri şişmiş hayatını kendini suçlamakla harcamış . Ben o gün o bilgisayar'dan kilometrelerce ötedeki kızın hayal kırıklığını gördüm . ve ilk kez gerçekten yüz yüze geldiğimizde onun içinde kaybolacağımı anlamışt-
ım . Ama onu doğru bildiği yoldan vazgeçirmeye çalıştım . Ona o kazanın tek suçlusu olduğunu inandırmaya çalıştım . Ve ben o gülünce gözleride gülen o insanı orda kaybettim...

Kanat günay
03/7/22

6 ay önce
21 / 01/22
 


Elbiselerimi giyip kendime son kez aynadan baktıktan anneme seslenip çıktım . Aziz bana kanat hakkında bilmem gereken şeylerin olduğunu söyleyip onlara çağırmıştı. İlk Tanıdığım andan beri Azize kanım ısınmamıştı . O pislik kanat bile daha çok güven veriyordu bana...

...
Evlerine geldiğimde babaları beni masalarına davet etti . " Yok sağolun yemiyeyim ben " adam gülümsemeyle " olmaz kızım lütfen " derken aşağı kanat indi. Gözlerindeki duyguyu anlamamıştım . Sanki buraya gelmemle büyük bir hata yapmıştım . Belki evet yapmıştım ama o çocuk hakkında bilgi almam gerekiyordu . Sakince yemeği yiyip afiyet olsun dedikten sonra azizle yukarı çıktık . " Ne söyleyeceksin kanat hakkında " Aziz bana çekmeden çıkardığı telefonu uzattı . " Ben söylemeyeceğim  sen göreceksin" ne diyordu bu değişik elinden telefonu aldım . " Şimdi şu hesabın mesajlarına gir " girdiğimde meltem adlı bir kız vardı . " Ee ne'olmuş yani " Aziz meltemle konuşmalarına girdi .    Benim şuan burda olma sebebim Leyla kanatla konuşan kişiymiş . " Leyla kanata aşık ve biliyor musun ? Kanat kızları kullanır ve intihara sürükler " ne dediğini anlamayan gözlerle baktım bana bir gazete haberi verdi .

Liseli öğrencinin şüphe dolu intiharı !

Gazete haberini okurken aziz " Leyla'nın sonuda böyle olucak  ve eğer onu seversen seni-" birden kapı açıldı .kanat bize bakıyordu . " Ben gidiyorum aziz sana iyi çalışmalar " diyip kanatın omzuna vurarak çıktım . Nefes almak zor geliyordu artık kanatın kötü olduğunu biliyordum ama bu kadar kötüsünü ben bile tahmin etmemiştim . Kanat arkamdan gelerek beni durdurdu" ne var ! " Kanat yüzümü inceledi " ne'oldu " dedi .elini kolumdan ayırıp cevap verdim " birşey mi olması gerekiyordu ? Azizle ders çalışırken annem aradı şimdide gidiyorum "kanat bana biraz daha yaklaşıp " inandırıcı gelmedin kahraman kız " dedi kısık sesle " iyi inanma, sena birşey kanıtlamak zorunda değilim nede olsa " diyip arkama bakmadan yürümeye başladım .

...
İki gün SONRA
Hazal artık bizde kalıcaktı . Ve yoğun isteği üzerine tabi annemin gece nöbetinde olduğundan ve yarın geleceğinden istifade ederek kanati çağırmak istedi .  Tabi bende tek kalmamak için orjinali çağırdım ." Ekim kapı çaldı tuvaletteyim açar mısın ?" Bende ona seslenerek " tamam " dedim. Kapıyı açtığımda karşımda iki çocuk gibi kavga eden kanat ve orjinal vardı . " Naber sis " dedi orjinal içeri girerken " burada iyi ha abimin o pis evinden sonra cennet "  " bana bir merhabanız yok galiba ekim hanım " elimle geç işareti yaptım.

.....bölüm sonu...

Arkadaşlar 3 bölüm +18 yapmak istiyorum ama erken mi ? Diye düşünüyorum sizce yazayım mı yoksa  daha geç mi yazim

Dur Gitme / Ekkan +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin