●7●

1K 36 3
                                    

7
" herkes gider mi ?"

Kapkaranlık bir oda , tek kendim varım birde bir çoçuk , ben olduğunu söylüyor
" çok yakında " diyor adım atıyorum ,geri gidiyor " ne ? Çok yakında " diyorum . " o, sevdiğin kız , herşey için çok geç olmadan  kurtar !"

----

Nefes nefese uyandım gerçeği 2 gündür ilk defa uyuyuşumdu . Ve ekimi hala bulamamıştım . Artık bulmalıydım . Ahmetlerin evine gittiğimde  bir teyze açıp orda olmadığını söylemişti . Bugün tekrar gidicektim . Onu özlüyordum , beni terslemesi bile özlüyordum aşk böyle birşey miydi ? Yataktan kalkıp arabama doğru yol aldım . Oralardasın ekim hissediyorum...Çok yakındasın
Ne'olur bir işaret ver sadece bir işaret seni bulmam için bir işaret . Kapıya defalarca tıkladım . " ekim orda biliyorum açın " kapıya vurarak ağlıyordum "ekim orada "

Ekimden

Kanatın sesi geliyordu . Bu iğrenç geçen 2 günden sonra artık kurtulacaktım "kan-" ahmetin kız kardeşi yasmin beni durdurdu " dur bakalım " beni odaya kilitleyip çıktı . " ne vardı " yasmin bağırarak söylediği için duyuyordum " ekim burda " burdayım...burdayım  deyip güldüm . Bu iki gün sadece onu özlemem beni arafa sokuyordu . Hayır onu sevmiyordum sevmiycektim değil mi ? Kalbim, " yok burda ekim falan " sesimi çıkartmam lazımdı " kanat " kapıya vurarak "Kanat " dedim . " ekim oradasın " dedi kanat kapıya gelerek . Kapıya omuz atıp kırdı . Direkt   sarıldım ona oda bana " ben sana aşık oldum ekim " durdum.  " olmaz,imkânsız bu " aylin koşarak odaya gelip bıçağı kanata soktu.  " kanat ! " şok olmuştum,  kanat gözüm önünde yere düştü  gözleri kapanmadan önce " gerçekten aşığım sana " dedi . Göz yaşlarım bedenimi ele geçirmişti . " kanat ölme lütfen " kanatın bedenine vurarak ağlıyordum " kanat uyan ... aşık olduğun kıza yapma bunu " zaman durdu , ben durdum . Sadece o vardı . Ruhum onunla beraber çıkacak , yada yaşamaya devam edecekti.  Çünkü o demek ben demekti , bedenimi saran kaybetme korkusu gözlerimi kapatıyordu. " kanat uyan " dedim son gücümle " sana birşey olursa kendimi asla affetmem sevgilim ..." 

Dur Gitme / Ekkan +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin