Sızı,yanaklarım öyle sızlıyordu ki gözlerimin morluğundan bahsedemiyordum bile,ölmüştüm.Gerinde mezar bırakmıştın.Gelen hıçkırıkla yüzümü avuçlarken karşımda duran çerçeveli fotağrafın yüreğimi kavuruyordu.
Bayan reina çerçeveyi eline alıp bedenini eğdiğinde göz pınarımdan bir damla daha süzüldü.
İnsanlar toplanmış aeri,siyah giymişler.Siyah takımlar,ağlıyorlar.
Ağzım aralandı,ama ne bir kelime çıkacak gücüm vardı ne de kelimem.
Bana ne yaptın sen?
Kendini benden aldın,geriye ne kaldı?
Titreyen bacaklarıma tutundum,
"neredeydin?"
kısık çıkıyordu
" geri dönüp dönemeyeceğini biliyor musun? "
Parmak uçlarım çiçeklere uzandı..
Ama dokunamadım,asılı kalan elimle güzel yüzünü seyrederken göz yaşım süzüldü ancak mırıldanmayı bırakmadım.Dudaklarım inatla senin parçanı anmak istiyor.
Tebessüm ettim acıyla,naifliğinle
" yıldızlara çok yakındık"
" hiç senin gibi birini tanımamıştım"
" aşık olmak"
" birini kullanmayı, birini kaybetmeye tercih ederim"
Kuru dudaklarımı birbirine bastırdığımda gülümsedim.
İyi uykular bebeğim.
- Hİ BİÇISLAR
öncelikle öhöm,bu kitabı gördüğüm editten ve film'den esinlenerek yazıyorum.Bir nevi uyarlama gibi olacak,yani benzerlikler hakkında saçma yorumlar görmek istemiyorum.Filmi kendi tarzımla uyarlayacağım yani 💜Çok hevesliyim ilham kaynağıma aşığım batırmak istemiyorum lütfen angst diye bırakmayın,mutlu bir angst olacak!
Medya'ya editi bırakmayı çok isterim ama instagramda gördüm,youtube olsa ekleyebilirdim.Eğer müsait olursam instadaki Wattpad hesabıma atarım.
❗️❗️: aeri,giselle olan değil.Normal biri,ship kitabı değil yani
Mini kitap olacak,bilginize.🥵🤞🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unfinished,lee minho
Fanfiction"Herşeye rağmen tebessüm ettim,çünkü elimde başka birşey yoktu " さぁ