Nine:🌅

343 65 94
                                    

Karanlık,boğuk,zincir,kapan,hiçlik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Karanlık,boğuk,zincir,kapan,hiçlik.

Boğazındaki yumru,bedenini kaplayan korkuyla nefes nefese koşuyordu oğlan,eli ayağı birbirine dolanmış neredeyse endişeden ağlayacaktı.Hastanenin önünde durduğunda bedenindeki telaşı kimse bilemezdi.

Hızla içeri girdi ve hasta katlarına çıktı.içi içini yiyordu,kelimeleri birbirine dolanmıştı.

Aeri,hastaneye kaldırılmıştı.

Durumu şimdilik kötü değildi,kızın kendisi mesajlaşırken belirttiğinde oğlanın ödü kopmuştu.

Kaybetme korkusu.

57 kapı numarasını kontrol edip kapı kolun indirdiğinde yüzündeki ifade insanı korkutur hâldeydi. Yatağında oturmuş camdan dışarıyı seyreden aeri şaşkınlıkla arkasını döndüğünde minho'yu görmeyi beklemediğinden afalladı.

Şaşkınlıkla mırıldandı " geleceğini bilmiyordum"

Oğlan onu görünce rahatlayarak kapıyı kapattı.

" sen öyle diyince.." mırıldanarak kıza yaklaştı

O sırada aeri'e yeni dank etmişti eşyalarının dağınıklığı ve saçı. Çığlık atarak battaniyenin içine girdiğinde minho'nun kaşları çatıldı

" hâlime bak.." homurdandı aeri,minho buna gülerek " birşeyin yok" desede aeriye göre şuan tarzana benziyordu.

Bi süre sessizce öyle kaldılar,minho odayı inceledi,manzarasını,kızı.

Aeri ise sadece minho'yu izlemişti.Gözleri buluştuğunda kız utanarak " madem geldin bana kitap oku" daha sonra çantasındaki kitabı çıkarırken günlüğü yere düştü. İkisinin gözleri buluştuğunda aeri hızla günlüğü çantasına atıp kitabı uzattı.

Birşey demeden elinden aldı ve kitabı inceledi
Minho gülerek kitabı salladı " cinayet mi okuyorsun?"

Kız başını salladı battaniyenin içinde " evet kaldığım yerden oku lütfen"

İtaat minho şikayet etmeden okumaya başladı.

1 saatin sonunda kitap sonlandığında aeri heyecanla yerinden doğrulup iri gözlerile
" katilin hemşirenin olduğuna inanamıyorum"

"Bende öyle...kız onun teyzesi olduğunu bile bilmiyordu"

" pislik kadın,kızın aklına girip parayı kendine yazdırttı" aeri kitabın etkisiyle bi süre dikildiğinde minho gülerek kitabı kıza fırlattı

" cinayet kitabında şaşırma olmaz" kız dudak büzerek kitaba baktığında o sıra battaniyesini attığını fark ettiğinde kendine inanamayarak saçını düzeltti hızla.

unfinished,lee minhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin