Five :🌄

344 67 28
                                    

"Aeri"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Aeri"

Siyah parlak saçları yana doğru savruldu oğlana dönerken.

Oğlan devam etti " 183b getirir misin?" Kız başıyla onaylayıp B raflarına yönelirken aeri,oğlana yardımcı oluyordu.

" ne gördüm inanamazsın minho! Hayır buna bakmamalısın" genç kız sahte ciddiyetle gülmemek için dudağını bastırdı,oğlanla dalga geçecekti.

Oğlan merakla geriye yaslandığında neyden bahsettiğine odaklandı.

Kaşlarını çattı " aeri"

" eh peki" omuz silkti ve elindeki iri kitabı uzattı. Ardından getirmesi gerekeni kutunun üstüne bıraktığında minho, ne diyor diyerek kitabı aldığında ayracın olduğu kısmı açtı.

Açar açmaz korkuyla küçük çaplı çığlıkla kitabı yere düşürdü. Tiksinerek kendine sarılarak duvara yapıştı

" aeri! Sana inanamıyorum!"

Aeri kahkahalara boğulurken oğlan,hâlâ sinirliydi.

Aeri,kitabın arasına oyuncak böcek koymuştu.

Eğilip kitaptan kayan böceği aldığında minho tiksinirsek gözünü yumdu

" zayıflığın bende saklı lee"

" bu daha korkunç!" İsyan ederek oradan kaçtığında aeri gülerek başını salladı.Onunla uğraşmak hoşuna gidiyordu,ifadesiz yüzünü başka tepkilerle görmek heleki.

Peşine gidip bir elini masaya yasladı" ben kulübe geçiyorum yapmam gerekenler var"

" hmm tamam" dedi kıza bile bakmadan,kayıt geçirdiği bilgisayarda.

Kız,onun klasik hâline vererek kütüphaneden çıkar çıkmaz bedenini kapıya yasladı içi çok çekilmişti resmen bayılacak gibiydi fakat bunu belli etmek istememişti minho'ya.

Kulübe diyerek reviri bulduğunda,hemşireyle konuşup yatağa yaslandı. Biraz dinlense iyi olurdu.Elini anlına yaslayarak bir süre dinlendi.

sesi titremişti " sona geliyorum sanırım" iç çekti,bu korkuyla savaşmış olsada hâla korkmaması mümkün değildi.

Göçmeden önce dilediği şeyleri yapacaktı.Bu evreye varmıştı artık,öncelikle bu akşam ailesiyle yemek yiyecekti,onlara güzel resimler bırakacaktı. Onlara sevgisini hissettirecekti.

Minho'yu kullanıyor muydu?

Hayır,kesinlikle böyle zihinde birisi olmamıştı.

Sadece ona uyum sağlayabilecek biriydi,bu kadardı minho.

Ne arkadaşı olacaktı,ne de sevgilisi.

Onunla ilişkisi olursa o gittiğinde oğlan için kesinlikle hoş durum olmayacaktı,onu çaresiz hâlde bırakmak istemiyordu.

unfinished,lee minhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin