Six:🎑

313 61 19
                                    

"Woaah

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Woaah..çok mutluyum" içeri adımını atan aeri heycanla kendine yer beğenip oturduğunda minho çantasını yere koyarak yerleşti.

Ne yaptı ne etti beni buraya getirdi,beni değil ailemi şoka ettin,sosyalleşeceğimi duyunca heyecanlandılar.

" tuhaf hissediyor musun hâlâ" alayla başını döndüren aeri,tatmin cevap alarak ellerini çırptı etrafı seyrederken,oğlansa kitabına yöneldi. Yol boyu aklında bu vardı,ta ki aeri onu sabote edene kadar.

" oraya gidince ilk ne yapmalıyız..hmm önce yemek sonra biraz gezeriz..ardından otele geçeriz sanırım hm?"

Minho şaşkınlıkla"Otel" dediğinde aeri 'ne bekliyordun' bakışı attı

" sokakta mı uyuyalım"

" hayır...geri döneceğiz sanıyordum"

Kız,parmağını sallayıp çantasından çıkardığı kurabiye kabını uzattı.

" kendim yaptım" merakla oğlanın tatmasını beklerken alıp ağzına götürdü.

Gözünü kaçırarak" fena değil" dediğinde aeri küstahça mırıldandı " fena değil ha?" Sahte sinirle önüne döndü biraz dışarıyı izlediğinde çaprazlarına oturan evli çifte gitti gözleri.

Kadın hamile olmalıydı,eşi nazikçe onu oturtup sorular sorarken burukça gülümsedi.

" çok şanslı".

minhonun gözleri aeri'yi bulduğunda baktığı yere baktı.

Gülerek tek kalını kaldırdı
" evlenmek mi istiyorsun?"

İç çekerek gözlerini oğlana çekti
" yani..isterdim. İyi bir eş ve sağlıklı yuvanın zararı yok"

"Öyle" başını sallarken yutkundu,gözlerine öyle buruk bakmıştı ki. Gerçi kız her gözlerinin içine baktığında eli dolanıyordu.

Oturduğu yerde kıpraştı ve kaşlarını çatarak
" çokta iyi değil ya,kaynanasının gazabına uğruyorlar hem sürekli çocukların ağlaması..çekilmez" dediğinde aeri gülerek yan'a doğruldu.

Üzülmemesi için dediğini fark etmişti

" katlanılır bir baba olmazdın sen" dediğinde kaşı havalandı " yani,çocukları çok sevmem,eşim ilgilenir daha çok gerçi"

Aeri kahkaha patlattı,konuştukları şeyin ironikliği..başını iki yana salaldı.

Aynı şekilde minho da güldü,bu sefer topladığı saçlarından çarpan boğazında lotus kolyesi vardı,gözü sürekli oraya kayıyordu.

Ne taksa yakışıyordu kıza.

Biraz sohbet ettiler daha sonra minho kitap okumak için resmen izin aldı ve kitabına odaklandı,o sıra da aeri de müzik dinliyor fotoğraf çekiyordu.

unfinished,lee minhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin