three:🏙

463 75 47
                                    

" niye bukadar zoru oynuyorsun" mırıldandı sinirle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" niye bukadar zoru oynuyorsun" mırıldandı sinirle.Sayfayı karalarken yanaklarını şişirerek arkasına yaslandı kız.

" sınavda 18.sayfaya kadar sorumlusunuz" gözünü bay changbin'den koparıp dudak büzerek başını kitabının üstüne yasladı.

sınav haftasına girmiş sayılırlardı ve aerinin matematiği berbattı.Ve o yüksek almayı çok istiyordu sanırım okul hayatı boyunca hiç yüksek not alamamasından kaynaklıydı.

Gözleri sınıfta boş boş dolanırken arkada sıralarda oturan,dersi dikkatle dinleyen minho'yu fark ettiğinde tek kaşı havalandı.

Minho'nun notları iyiydi.

Yüzünde oluşan sırıtmayla teneffüsünde gelmesini bekledi,gözleri tesadüfen birleştiğinde minho hayırdır anlamında baktığında aeri gülümsemekle yetinmiş ve önüne dönmüştü,minho da derse dönmüştü anlamayarak.

Zil çalmıştı minho ise merdivenlerden indiriyordu. Hızla peşine takıldığında formasının gömleğinden tutmuştu aeri nefes nefese. Minho şaşırarak önüne döndüğünde aeri saçını karıştırdı gülerek.

" senden birşey isteyecektim"

Minhonun kaşları çatıldı 'neymiş' dercesine baktı,bedenini duvara yasladı

" beni sınava hazırla"

Oğlanın kaşları havalandı"matematikten iyi bir not olmak istiyorum "

Yerinde kıpraştı,çekinerek " başkasına sorabilirdin" dediğinde aeri başını iki yana sallayıp göğsünü işaret etti

" senin anlatmanı istiyorum"

" ben..ben yapamam" minho hızla doğrulup ileriye adım attığında aeri onun zor oluşuyla homurdandı.

" matematikten iyi not almadan göz yummak istemiyorum"

Bu dediyle minho'nun gözleri irileşmiş hızla aeriye dönmüştü" bunu böyle söyleme" diye çıkıştı kısık sesle.

Aeri gülmemek için dudağını bastırdı,omuz silktiğinde.Minho fırsat bilerek kütüphaneye girdiğinde aeri yanaklarını şişirerek oğlanı ikna etmeye çalıştı,öyleki 3 ders sonrasında oğlanın inadını kırmıştı.Utanıyordur diye düşündü aeri,yoksa niye öğretmesin? Eh nihayetinde başarmıştı,yan yana kafeye yürüyorlardı.

" hmm nasıl bir yere gitmek istersin? Pastaneye ya da klasik bir kafeye?" Aeri başını yanındaki çocuğa çevirip merakla sorduğunda oğlan ona fark etmeyeceğini söyledi.

unfinished,lee minhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin