" ah sunbae,döndün mü?" Kahverengileri kapı sesiyle dönerken,kaşları havalandı.
İçeriye giren aeri tek kaşını kaldırmış,"süpriz" demişti elini iki yana açarak.Oğlan kaşlarını çatarak elindeki kutuyu yere bıraktı
" burda ne işin var?"
Bedenini duvara yasladı " artık bende kulübe üyeyim"
" ah güzel" mırıldandı oğlan kutunun içindekileri boşaltırken.
" hey insan bi sevinir!" Çemkirdi aeri,bunun üstüne minho göz devirdi " neye sevineceğim"
" bu güzellikle daha fazla zaman geçireceğin için" bedenini boydan yukarı işaret ettiğinde minho gülerek işini bitirmiş kendini kanepeye yaslamıştı.
" okul çıkışları sana ders veriyorum zaten"
" ne yani fazlası zarar mı diyorsun?" Diyen aeriye ters bakış yolladı "drama yapma" dediğinde aeri gülerek omuz silkti ve çalan zili işaret etti. Çıkış saatiydi ve kızın aklında güzel bir fikir vardı
" sinemaya gidelim"
Oğlan ilk duraklamış ardından içine doğan istekle kabul etmişti sanırım ona yavaş yavaş alışıyordu.
Okul bahçesine çıktıklarında aeri omzuna dokunup " hey"
Elini uzattı " taş kağıt makas!" Minho reflexleri sayesinde hızla kağıt yaparken aeri makas yapmıştı. Kahkaha atarak yerinde sevindi
" bu da neydi?"
" film seçimi"
Oğlan çantasının ipini tutarak alayla güldü
" sana bırakacaktım zaten"Olsun anlamında omuz silkti kız,ardından biraz sohbet ettiler,saat gecikmeden sinemaya varmışlardı.
Seçilen filmle başıyla onayladı minho,ardından kızı izledi.Bukadar istekli ve neşeli birisi olması bazen onu deli ediyor bazen de tebessüm ettiriyordu.Ona acımaktan değildi her isteğini kabul etmesi,sadece onun aeri'ye uyum sağlayabildiği gibi aeri de ona sağlayabilirdi ki sağlıyordu diğerleri gibi kendisini acımasızca eleştirmiyordu,sessiz hallerini kabul ediyor sevimli buluyordu.Farkındaydılar bunun.
Koltuklarında yer aldıklarına etrafta gözünü gezdirdi aeri,fazla kişi yoktu.Derin nefes alarak başlayan filmle yanındaki oğlana döndü.Yan profilini incelediğinde ağzından "woah" kelimesi çıktı istemeden.Yakışıklıydı cidden,eğer tam tersi birisi olsaydı bad boy olurdu kesinlikle ve cuk uyardı.
Sinemaya gitmek istemişti çünkü bu kararı vermeden önce oldukça huzursuz hissediyordu,bu oğlanla ne zaman vakit geçirse bunları bir süreliğine unutuyor oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unfinished,lee minho
Fanfiction"Herşeye rağmen tebessüm ettim,çünkü elimde başka birşey yoktu " さぁ