1 bölüm

444 18 2
                                    

2024'den selammmm.Bu fici 2022 de yazmışım.Bu yüzden saçma sapan bir şey ama yinede okumak isterseniz buyurun başlaya bilirsiniz.İyi(şüpheli) okumalar dilerim!!!

Sooya sofrayı kurar ve Taeni uyandırmağa gider.Sooya''Tae kalk oğlum''.
Tae"Tamam kalkıyorum"Taehyung kalkıb elini yüzünü yıkar ve aşağiya iner.Günaydın değib sofraya oturur.Sofrada kısa bir muhabbet döner ve ardindan Eunwoo büyuk bir ciddiyetle konuşmaya başlar.

"Tae biz annenle bir karar aldık"
Taehyung merakla sorar "Ne kararı baba?"
"Biz çocuk sahiplenmeye karar verdik"
Ve yeniden açilan bir konu.Taehyung artık sık sık açılan bu konudan sıkılmaya başlar.Kardeş felan istemiyordu.Babasına hep bunu söylerdi ama babasıda hiç bir zaman inadından dönmezdi.Bağirarak "Sana kaç kez söyledim ben kardeş felan istemiyorum ikide bir bu konuyu açip durma"
Eunwoo oğlunun bu şımarık hallerınden bıkar ve ayağa kalkarak bağirir"Bana bağirma senin oğlun felan değilim,babanım!Kararlarima saygi duymalisin ve bu şımarıkliği birakmalisin!"

Sooya oğlunun ve eşinin bu kadar sinirli olduğunu ilk kez görur ve korkarak "Lütfen kendinize gelin!"der
Eunwoo sakin bir şekilde"Hazırlan Sooya birazdan Yetimhaneye gidicez".
Tae kızgın bir şekilde sofradan kalkar ve odasına çıkar.Çift ise hazırlanıp çokdan yola koyulurlar.

My step brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin