7 bölüm

195 9 0
                                    

Sabah olur.Jungkook hem acı çektiği için hemde soğuk yerde kaldığı için ayılmaz.Sai kalkar yanına gelir ve uyandırmağa çalışır ama uyanmaz.Telefonunu çıkarır ve video çekmeye başlar.Tae-ye atar ve altına böyle yazar Gördün mü Tae-cim abin uyanmıyor,galiba dün yediği dayaktan ve çektiği işkencelerden sonra gebermiş he?Ne dersin?.Tae üyelerle plan kuruyordur.Telefonuna gelen bildirime bakar ve dona kalır.Gözleri dolar.H-hepsi benim yüzümden oldu,onun bu halde olmasının sebebi benim.Bağırarak Bunların hepsi benim suçum,onu koruyamadım,ona iyi bir abi olamadım.Allah belamı versin,Jungkook-u koruyamadım.Üyeler Tae-ni sakinleşdirmeye çalışır.Tae hala bağırır ve ağlar.Üyeler zorlada olsa Tae-ni oturtur ve sakinleştirmeye çalışır,ve ne gördüyünü sorar,Tae videonu üyelere gösterir.Suga:A-ama bu onun için çok ağır.Ağlamaya başlar.Rm:lan belli ki,yalan söylüyor,Jungkook dayanıklı bir çocukdur,Hayatdan kolay-kolay vaz geçmez.Jin:Rm doğru söyluyor bunu seni kandırmak için atmış.Jimin: durun bir dakika,bu benim aklima niye daha önce gelmedi?.Onun jerde olduğunu bulucam Tae merak etme.Ama ilk önce sen Sai-yi ara onunla bir süre konuş,ben de yerini tesbit ediyim.Tae:Buluruz değil mi?Jimin:Elbetde buluruz.Tae hemen Sai-yi arar.
Sai:Ooo,Tae-cim nasılsın?
Tae:K-kardeşim iyi mi?
Sai:Bilmem?Yaşıyıp yaşamadığın bile bilmiyorum.Sabahtan beri kalkmıyor,Ah dün çok acı çektirmiş olmalıyım.
Tae-nin gözü dolar,konuşamaz
Sai:Eee bir şey demiyecekmisin?
Tae:.........
Sai:Hop ordamısın?
Tae:Kapatır,Allah kahretsin!Jimin:Hah buldum.Tae:Ne gerçektenmi?Hemen gidelim.
İşte arabaya binerler ve giderler.

My step brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin