Tae-ler hemen oraya baskın düzenler.Sai bunu görür,Jungkooku da alıp kaçmak ister.Ama halini görür.Kendi kendine
"Ah,bebek sen zaten ölmüşsün.Seni kendime yük edemem".
Der ve oradan uzaklaşır.Tae hemen içeri dalar ve Jungkooku görür.Gözleri dolar koşarak yanına gelir, "Jungkook lütfen kendine gel".Jungkook cevap vermez. ''Lütfen b-beni bırakma,ben sensiz ne yaparım?''.
Suga biraz da kalırsa Jungkookun daha kötu olacagini anlar ve "Tae hemen onu al da gidelim" der.Taehyung hemen kendine gelir ve Jungkooku kucağina alarak depodan çıkarlar.Jungkooku hastaneye getirirler.Hemşireler Yaralarına pansuman yaparlar.Ve serum takarlar.Taehyung sabırsızlıkla sorar "Hemşire hanım o iyi mi?"
Hemşire ise güler yüzle cevap verir "Evet efendim sadece biraz dinlenmesi lazım o kadar"
"P-peki ne zaman göre bilirim?" "Kendisine gelsin göre bilirsiniz"
Taehyung"Peki teşekkür ederim"der ve beklemeye başlar.Aradan biraz zaman geçer Jk kendisine gelir.Gözlerini açar açmaz sedyenin yaninda ki sandelyede oturub derin düşüncelere dalan Taehyung'u görür"A-abi?"Taehyung irkilir "Jungkook abicim iyi-" Jungkook Taehyunga sıkıca sarılır.Tae de karşılık verir."Ben özür dilerim hepsi benim suçum,sana iyi bir abi olamadım.Seni koruyamadım" "Hayır abi senin suçun değildi,Önemli olan benim şuan yanında olmam abi"Tae daha sıkı sarılmaya başlar.Jungkook ise kıkırdarÜyeler gelir biraz konuşurlar biraz zaman geçtikden sonra Jungkook taburcu olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My step brother
FanfictionTaehyung evin yalnız çocuğuydu.Annesi ve babası bir tane çocuk daha ister,bu yüzden yetimhaneden bir çocuk sahiblenirler.Ama tek sorun Taehyung kardes istemiyordu. angst degildir