16 bölüm(Final)

135 4 0
                                    

Tae:Jungkook b-ben senden özür dilerim.Jungkook cevap vermez.Tae devam eder:Bak biliyorum ben çok yanlış yaptım.Ama o sözleri ben sinirle söylemiştim.Gerçekten ben seni çok seviyorum.Sen benim abimsi-.Tae'nin lafını kesen Jungkook-un konuşması olur.İster sinirle söyle,ister sinirli olmadan.Tae senin söylediklerin senin gerçekte olan düşüncelerin.Onlar senin hissetdiklerin.İçinden gelenleri söyledin.Kızgin olsanda,olmasanda senin düşüncelerin bu!.Tae:Jungkook böyle yapma.Jungkook:Nasıl yapmayım Tae?-Tae sinirle:Yeter Jungkook yeter!Neden anlamak istemiyorsun?Ben seni seviyorum.Ve Abim olarak da görüyorum ister anla ister anlama tamammı!Der ve hızla odadan çıkar.Jungkook göz yaşlarına boğulur,oturup ağlar daha sonra uyur.Neyse işte taburcu olur.Tae eve varar-varmaz odasına çıkar.Jungkook hiç bir şey demez gözleri dolar.Neyse akşam yemeklerini yerler.Tae odasına  çıkar.Yemek boyunca Tae Jungkooka bakmaz.Tae odasina çıkar ve ağlamaya başlar.Gece Jungkook Su içmek için kalkar.Ve Tae'nin odasından ses geldiyini duyar.Kapıya gelir ve dinlemeye başlar.Tae:Neden Jungkook neden bunu bana yapıyorsun.Daha çok ağlar.Jungkook kapıyı çalar:Gire bilirmiyin Tae?.Tae ağlayarak:Git burdan Jungkook!.Jungkook içeri girer ve kapıyı kapatır.Hiç bir şey söylemeden Tae'ye sarılır.Tae başta dona kalır ama daha sonra sarılmasına karşılık verir.Jungkook:Tae ben senden çok özür dilerim.Sana öyle söylememeliydim.Tae:Önemli değil Abim.Ben senden özür dilerim,çok yanlış konuştum.Bir kaç dakika daha sarılırlar.Daha sonra Jungkook gitmek ister.O sırada Tae:Jungkook acaba benim yanimda uyurmusun?Tabii sende istersen?.Jungkook hiç bir şey demeden Tae'nin yanına gelir ve sarılarak uyuyorlar.Sabah olur artık Tae ve Jungkook bir birilerini tam kabullenir.Yemeğe inerler,herkes mutlu bir şekilde yemeklerini yerler.
Mutlu son.Arkadaşlar fici kendim çok uzatmadım.Çünki biraz daha uzanırsa,Jungkook hastaneden kovulucak.Bu yüzden böyle bir mutlu son yaptım.Umarım beğenirsiniz.Yeni ficler yapmaya devam edicem.Şimdilik bu kadar.

My step brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin