15 bölüm

114 4 0
                                    

Jungkook oturur ama yemek yemez.Herkes yemeklerini yer,Jungkook-dan başka.Sabah olur Junkook zorla kalkar.Kahvaltıya otururlar,Tae pek konuşmaz ama Yemeğini yer.Jungkook ise yemek yemek istemez,tabağıyla oynar.Eunwoo Bunu fark eder:Jungkook neden yemek yemiyorsun?Jungkook:Baba ben tokum.Eunwoo bağırır:Jungkook hemen yemeğini ye!
Jungkook:B-baba ama canım yemek istemiyor.Tae Babasının Jungkooka bağırmasına biraz kötü olur.Eunwoo bağırır:Sana o yemeğini ye dedimse yiyeceksin!Beni sinirlendirme!.Sooya:Aşkım biraz sakinleşirmisin.
Jungkook-un gözü dolar,ayağa kalkar:Neden baba neden?Neden benim üzerime bu kadar geliyorsun?B-ben sana ne yaptim?Neden beni sevmiyor-Jungkook bayılır.Sooya bağırır:Jungkook!Tae hemen Jungkook-un yanına koşar:J-jungkook?Jungkook iyimisin?Baba hemen hastaneye gitmeliyiz.Eunwoo şok olur.Tae bağırır:Baba lütfennnn.Eunwoo:P-peki.Tae Jungkooku kucağina alır ve hemen arabaya koyar.Hastaneye vararlar.Hemşire;Ne oldu?Nesi var?Sooya:Aniden bayıldı.Hemşire:Tamam anladım.Jungkooku hemşire odaya alır ve serum takar.Tae hemen sorar:Hemşire hanım neden böyle olmuş?.Hemşire:Bir kaç gündür yemek yemiyor değilmi?Tae:E-evet dün hiç bir şey yemedi.Hemşire:Tam da tahmin etdiyim gibi.Yemek yememiş,ayrıca çok da ağlamış.Bu yüzden de halsiz olmuş ve en sonunda da bayılmış.Lütfen daha dikkatli olun.İyi günler.Tae:P-peki.Hepsi Jungkook-un odasına geçer.Biraz beklerler ve en sonunda Jungkook ayılır:B-bana ne oldu?.
Tae:Sadece kendini çok fazla yormuşsun abicim bir süreliyine kendine dikkat etmelisin.Jungkook:T-tamam.Eunwoo:Jungkook oğlum,ben senden çok özür dilerim.Sana öyle davranmamalıydım.Lütfen affet beni.Jungkook:Önemli değil baba.Sooya:Jungkook oğlum iyimisin?.Jungkook:Merak etme anne iyiyim.Sooya:Hadi oğlum biz çıkalım,Jungkook sende uyu,biraz dinlen biz geliriz tamam mı?Jungkook:Tamam anne.Tae:Ben abimle kalmak istiyorum.Sooya:Ama-.Tae:Lütfen.Sooya:Peki.Sooya ile Eunwoo odadan çıkarlar.Tae hemen Jungkookun yanında oturur.Biraz geçer ve konuşmaya başlar.

My step brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin