11 bölüm.

147 4 0
                                    

Jungkook odasına gider ve biraz düşünmeye başlar.Aradan çok geçmez ki uykuya dolar.Gece Tae susadığı için kalkar,fakat odada su olmadığını görür ve mutfaka iner.Suyu içib odasına çıkıyordu ki,Jungkookun odasına girer.Jungkook sayıklıyordu.Çok da terlemişdi.Tae Jungkookun yatağının başında oturmuş Jungkooku çağırıyordu.Jungkook ise cevap vermez,hatta yerinde daha çok kıvranıyordu.Jungkook,Jungkook abicim hadı kalk,Jungkook,
Jungkook ise ağlamaya başlıyordu,lütfen,lütfen,dur lütfen.Tae Jungkookun bu halini görür ve gözleri dolmaya başlar,Tüm suç benim,hepsi benim suçum.Jungkook aniden bağırır:Yapmaa.Tae hemen ayağa kalkar:Jungkook abicim iyimisin?
Jungkook:A-abi o beni b-boğmak istiyordu(hıck)S-sonra(hıck)-
Tae:Tamam abicim geçti bitdi,bak hepsi bir kabusdu.Tamammı?Tae Jungkooka su verir ve Jungkook ağlayarak:Abi ben artık yaşamak istemiyorum,her gün,her gece o aklıma geliyor,Çok korkuyorum,ya beni yine kaçırırsa?Ya yine beni bulursa?Keşke,keşke hiç doğmasaydım.Ya hepmi böyle şeyler beni bulur?Neden abi neden?Neden Sai beni kaçırdı?Neden?Dünyada binlerce insan varken neden sadece ben?Ben bu hayatdan çok bıktım artık.Jungkook ağlamaya devam eder.Tae ise bu duyduklarına çok kötü olur.Ve hiç bir şey söylemeden çıkar odadan.Tae kendi odasina geçer.O doğru söylüyor.Onun hiç bir suçu yokdu.Tüm hata benimdi.Eğer ben Sai-nin deposuna hücum etmeseydim böyle olmazdı.Tae böyle düşünerek uykuya dalır.Sabah olur Eunwoo ve Sooya kalkar.Tae ve Jungkooku çağırırlar ama ikisi de durmaz.Eunwoo:Boş ver hayatım hadi biz kahvaltımızı edelim.Kahvaltılarını yaparlar.Eunwoo:Aşkım hadi hazırlan da okula gidip Jungkookun okulunu hall edelim.Sooya:Peki hayatım.Sooya hazırlanır ve çıkarlar.Bir saatden sonra Tae uyanır,aşağı iner ve hiç kimseyi görmez.Kahvaltının hazır olduğunu görür ve Jk-ni uyandırmağa gider.Neyse oturub kahvaltılarını ederler.Tae:Jungkook abicim daha da iyimisin?.Jungkook:Evet abi iyiyim.

My step brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin