13 bölüm

126 5 0
                                    

Saçmalama Jungkook!Evin yolunu bile bilmiyorsun.Biraz daha bekler ve en sonunda yorgunluktan uyuya kalır.Tae hemen okulun önüne gelir.Ve Jungkooku seslenir.Ama cevap vermez,tam gidecekken.Tae ileride bir karartı olduğunu görür.Yakınlaşdığında Jungkooku görür:J-jungkook?İyimisin abicim?.Jungkook cevap vermez.Tae Jungkooku alır ve arabaya koyar.Eve gelirler Tae arabadan iner,Jungkooku kucağına alir ve kapıyı çalar.Sooya kapıyı açar:Ya oğlum nerdesiniz öldüm merakta-Jungkooka ne oldu?.Tae:Merak etme anne sadece uyuyor.Eunwoo:Jungkooku odasına koy ve kendinde hemen aşağı in!
Tae Jungkooku odasına götürüb,yatağına koyar.Kendisi de kıyafetlerini değiştirib aşaği iner.Eunwoo:Söyle bakalın,Tae neden eve geç geldiniz?Ve neden Jungkook uymuşdu?.Tae:Ş-şey baba b-ben Jungkooku okuldan almayı unutdum-Eunwoo:NEEE!Tae böyel bir sorumsuuğu nasıl yaparsın,Jungkooku unutdum ne ya?.Tae:B-baba işlerim çokdu bende unutdum.Eunwoo:HALA UNUTDUM DİYOR YA!HALA UNUTDUM DİYOR!Sooya:Tamam aşkım biraz sakin ol.Tae Her defasında babasının ona kızmasına,çocuk gibi azarlamasına çok kızar ve dayanamaz ve bağırarak:Ya yeter ya baba yeter ya.Her defasında beni çocuk gibi azarlamandan biktım tamammı artık yeter!Eunwoo da bağırır:Çocuk gibi azarlamandan mı,Ya sen çocuğu okulda nasıl unutursun-Tae:Ama yeter ya o benim hiç bir şeyim deyil tamammı?Unutdum işte bu kadar.Bir hataydı oldu,bitdi.Bıktım artık gerekli gereksiz olaylar için beni azarlamana.Jungkook bu arada bağırma seslerini duyur,aşağı iner.Tam o sırada da Tae'nin dediyi her şeyi duyur.Gözleri dolar.Ağlamamak için kendini zor tutar.Tae arkasını döndüğünde merdivenlerin başında Jungkooku görür:J-j-jungkook?.Jungkook:B-ben seni sadece abi olarak görmüştüm.Ve beni kabullenmeni istemişdim.Beni sevmeni istemişdim.Ben san ne yaptım?Der ve hemen odasına gider,kapıyı kitker ve ağlamaya başlar.Tae dona kalmışdı,dili tutulmuşdu,Hiç bir şey söylemeden odasına çıkar.B-ben ne yaptım?Bu sözleri nasıl söyledim.Tae çok geçmeden uykuya dalır.Jungkook ise  hala odada oturup ağlar.B-ben sadece onu sevdim(hıck).Daha da şiddetle ağlamaya başlar.2-3 saat geçer ve Jungkookun gözleri kan çanağına dönmüştür.En sonunda uykuya dalar.Sabah olur.

My step brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin