6 bölüm

225 10 0
                                    

Jungkook taburcu olur.Eve gelirler,yemeklerini yerler.Aradan 5 gün geçer.Bu geçen 5 gün oldukca sakindir.Jungkookla Taehyung ara sıra atışsalar bile,ikiside kabul etmesede bir birlerine çabuk alışırlar.(Bu arada söylemeyi unutdum Taehyung mafia).İkiside salonda oturub televizyon izlerler.Ara sıra eleştirme yapıb,kendi çaplarında eğlenirler.Taehyungin aniden telefonu çalar ve acilen gitmesi gerekir. Taehyung telefonu kapatır ve Jungkooka dönerek "Bana bak uslu-uslu evde otur,bende gelicem".Jungkook tamam der ve Tae gider.Saat geç olur ama Taehyung hala gelmemişdir.Jungkookda telaşlanır.Taeni arar ama Taehyung cevap vermez.1 saat de bekler.En sonunda koltukta uyuya kalır.Bu zaman Taehyung Jungkookun uyumuş olduğu düşüncesiyle kapını kendi açar ve içeri girer.Jungkookun koltukda uyuduğunu görür ve kucağına alarak odasına götürür.Taehyungda duş alır ve yatar. Sabah olur.Kahvaltı yaparken Jungkook dayanamaz ve sorar."Taehyubg neden eve geç geldin?"Taehyung ise sakince cevap verir"Bazı işlerim vardı o yüzden"Jungkook onaylayan mırıltılar çıkarır ve yemeklerini yemeğe devam ederler.Taehyung Jungkooka gerekli uyarıları yapar ve yine çıkar.Taenin baş düşmanı vardir Sai.Tae Sainin deposuna saldırı düzenler.Sai ise depoda değildir.Taenin orda olduğunu bilir ve işini başka yolla hall etmek kararina gelir.Bunun içinde Taehyungun evine gelir.Kapıyı çalar,Jungkook Taenin geldiğini sanar ve kapıya koşar"Ya nerde kaldın-"."S-siz kimsiniz?".Sai işaret eder ve Jungkooku bayıltarak kaçırır.Ve onu depoların birine getirir.Depo ise fazlasıyla soğuktur.Taehyung işlerini bitirir ve eve gelir.Saatin düne nazaran biraz erken olduğu görer ve kapıyı çalar. Ama kimse açmaz.Jungkookun uyuduğu düşünur ve kendisi açar.Jungkookun odasına çıkar ve odanın boş olduğunu görür.Taehyung evin her tarafına bakar ama Jungkooku görmez.İçindeki endise artınca.Tam o sırada Taenin telefonu çalar.
Tae:Alo
Sai:Naber Tae-cim?
Tae:Lan yoksa-
Sai:Evet Jungkook abine merhaba desene.
Tae:Ulan şerefsiz ona zarar gelirse-
Sai: Aaaaa ama böyle konuşma,Jknın kolunu küçük-küçük çizikler atar.Jk bağırır.
Tae:Onu duyar ve gözleri dolar.Bir şey demeden telefonu kapatır.Tae hemen üyeleri çağırır ve olanları anlatmaya başlar.

Biz Sailere dönelim.Sai Jungkooka türlü-türlü işkenceler verir.Jungkook ağlayarak"l-lütfen y-yapma"diye sayiklar.Sai hiç bir şey demeden daha çok acı çektirir.Jungkook artık bayılacak duruma gelir.Sai bırakır ve yüzunde ki pis bir sırıtişla "Bakalım abin sana ne kadar deyer veriyor".

Taehyung hemen üyelerle bir plan kurur.Bu sirada Jin "Ama şimdi gidemeyiz,çünki onun nerede olduğunu bilmiyoruz"der.Taehyung ise kızgin bir şekikde"Allah kahretsin!Şimdi kim bilir o şerefsiz Jungkooka neler yapıcak".Suga"Tae lütfen sakin ol".Taehyung "Nasıl sakin oluyum Suga?Kardeşim onun elinde!kardeşim o şerefsizin elinde!".Jimin "Seni anlıyorum,ama bağırmakla hiç bir şey deyişmez.Hadi şimdi gidelim,yarın adam akıllı bir plan kururuz" Tae sinirlidir,bir şey demeden odasına çıkar.Kendi kendine lütfen sabr et Jungkook,seni kurtarıcam.Gece zar zor uyur.Jungkook kanlar içerisinde ağlıyordur. Jungkook"B-ben s-sana n-ne y-yaptım?".Zar zor konuşurdur.Sai ise pis-pis güler ve hiç bir şey demez.Jungkook "T-Tae s-seni g-gebertir biliyorsun d-değilmi?"Sai buna çok kızar belli etmemeye çalışır"Taemi? Tae bana hiç bir şey yapamaz!Ama galiba senin canın dayak istiyor!".Jungkooku dövmeye başlar.Jungkook dayanamaz artık bayılır.Sai"Bu kolaydı"der ve depodan çıkar.Sabah olur

My step brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin