Eve gelirler.Kapıyı Taehyung açar.Hiç bir şey demeden odasına taraf gider.Tam o sırada arkadan babasi çağırır.
''Taehyung hemen buraya gel!"
Taehyung arkasina döner"Ne var yine?"
"Neden Jungkookla tanışmadın?"
Taehyung sıkıtılı bir nefes vererek"O veletle benim işim olmaz"
Kendisi yirmi yasinda yetiskin bir birey oldugu icin,karsinda ki bu cocuk normal olarak küçük gelmisdi.Jungkook ise tam o sirada "Ben Velet değilim!"diye cikismisdi.Aniden yükselen sesiyle kendisi bile şaşırir ayni zamanda da utanarak bi kac adim geriler.
Eunwoo çocuğun ani çikisina güler hic bisey demez gulumseyerek
"Tamam çocuklar.Taehyung sen Jungkooku odasına götür ve yerleşmesine yardim et hadi"
Taehyung bıkkıntıyla "Öf ben niye ya kendi isini yapsin iste.Hani velet degildi ya" dedi sonlarini daha da vurgulayarak.Dakikalar önce yaptiği hareketi yüzune cekinmeden vurarak Jungkooku dahada utandirir.Eunwoo ise Taehyung'a kötü bir şekilde bakar.Taehyung babasini daha fazla kizdirmadan göturmeye karar verir.
"Tamam ya tamam öf velet sende düş önüme."
Jungkook bisey demez ve sakince Taehyungu takib eder.Taehyung ona odasıni gösterir."Burası senin odan,bu da benim sakın ses çıkarma sonu kötü olur"
Jungkook ise basini olumlu anlamda sallar.Daha fazla konusmak istemez.
Taehyung iste bu sirada "Sesli bi cevap alamadim" diyerek Jungkookun üzerine eğilir.Aralarinda ki boy farkina o zaman dikkat eder.Jungkookun kendisinin kasli bedeninin yaninda kücük duran bedenide oldukca sevimliydi.En önemlisiyse kendi esmer teninin yaninda duran o hos beyaz ten.Çocuğu daha fazla inceleyecekken,Jungkook kısık sesle "Tamam" der.Taehyung ise aferin der ve geri cekilir."Simdi sakince git odana yerles daha fazlada ortalikda gözükme"
Jungkook cevap vermek gereginde duymaz ve odasina girer.Taehyung ise daha fazla kapida dikilmez ve basini salliyarak kendi odasina gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My step brother
FanfictionTaehyung evin yalnız çocuğuydu.Annesi ve babası bir tane çocuk daha ister,bu yüzden yetimhaneden bir çocuk sahiblenirler.Ama tek sorun Taehyung kardes istemiyordu. angst degildir