14 bölüm

117 4 0
                                    

Sabah Sooya Jungkook-u uyandırmağa gider.Jungkook-da zar-zor uyanır.Neyse işte herkes kahvaltıya iner.Eunwoo:Jungkook senin gözlerine ne oldu?.Jungkook hiç bir şey diyemez.Sooya:Evet oğlum,gözlerin kan çanağına dönmüş?Bak ciddi bir şey varsa,hastaneye gidelim?.Jungkook:H-hayır annecim,biraz yorgunumda,o yüzden ola bilir.Ayağa kalkar:Herkese afiyet-
Eunwoo:Otur yerine
Jungkook:Ben doydum,size-
Eunwoo bağırır:Sana yerine otur dedim!.
Sooya:Tamam hayatım kendine gel.
Jungkook hiç bir şey demez ve oturur.
Tae'de olanları sadece izliyordu.
Jungkook otursada hiç bir şey yemez.Eunwoo bunu fark eder ama hiç bir şey demez.Kahvaltılarını ederler ve çıkarlar.Tae ile Jungkook konuşmazlar.Jungkook okuluna gider,Tae'de işine.Soobin Jungkook-un yanına gelir:Naber Jung-Jungkook!Gözüne ne oldu?.Jungkook hiç bir şey söylemez.Soobin:Jungkook cevap versene!Ne oldu gözlerine?.Jungkook:H-hiç bir şey.Soobin:Ne demek hiç bir şey Jungkook.Tam o sırada zil çalar.Soobin:Seninle bu konuyu konuşucaz,hadi şimdi derse gidelim.Neyse iste 2 ders sonra.Jungkookla,Soobin bahçeye çıkarlar.Ve Soobin konuşur:Anlat Bakalım Jungkook.
Jungkook:Neyi anlatayım?
Soobin:Jungkooook!
Jungkook olanları anlatır ve dayanamaz ağlamaya devam eder.Soobin sarılır:Ah kookiem çok zor şeyler yaşamişsın.Jungkook:Ben sadece onun beni sevmesini istedim,Abisi olarak görmesini istedim.Daha da ağlar.Soobin Jungkooku toparlanmasına yardım eder ve sınıfa giderler.Biz Tae'lere bakalım.J'Hope:Tae biraz durgun gibisin ne oldu?.Rm:Harbi,ben sormak istedim de soramadın.Tae:Hiç bir şey olmadı.Jin:Doğruyu söyle Tae!Belli ki bir şey var.Anlat hadi bize.Tae Anlatmaya başlar ve gözleri dolar:B-ben nasıl öyle şeyler söyledim.O bunları hakk etmedi.Onu o kadar severken,nasıl öyle söylerim?Nasıl?Jin:Tamam,Tae bak bir hata yapmışsın,ama düzelte bilirsin de-.Tae:Nasıl düzeltiyim Jin?Sabah yüzüme bile bakmadı,Yolda benimle konuşmadı ,ben nasıl düzeltiyim?.Sabahda bir garipdi gözleri kan çanağina dönmüştü,yemek bile yemedi.Jimin:Merak etme Tae her şey düzelicek.Neyse işte Okul çıkışı olur.Tae Jungkooku da alır eve gelirler.Sooya kapıyı açar:Hoş geldiniz oğlum.Eunwoo:Bakıyorumda bugün Jungkooku almayı unutmamışsın.Jungkook hiç bir şey söylemeden odasına çıkar.Yemek vakti gelir.Herkes iner Jungkookdan başka.Sooya Jungkooku çağırır:Oğlum hadi gel yemek ye.Jungkook:Ben tokum anne.Eunwoo bağırır:Jungkook hemen aşağı in!Jungkook iner: Efendim baba?.Eunwoo:Hemen masada otur!Jungkook:Ben tok-.
Eunwoo bağırır:Sana masada otur dedim.Jungkook oturur ama yemek yemez.

My step brotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin