Yetimhaneye gelirler.Biraz gezerler ve müdirenin yanına gelirler.
"Merhaba biz çocuk sahiblenmek için gelmişdik de".
"Ah tabii ki buyrun,geçin oturun lütfen"Masanın önünde ki koltuklara otururlar.Kısa bir sohbetden sonra çekmeceden bir dosya alir ve çevirmeye başlar.Biraz çocukları tanıtırlar ve sıra Jungkook'a gelir."İsmi Jungkook.Jungkook Jeon,neşe dolu bir çocukdur,sizi kırmaz kendi halinda takılır ve çok hızlı uyum sağlar.15 yaşında.Ama yaşitlarindan da çok farklidir"
Sooya fotoğrafina bakar çocuğun tatli yüzünü ve duyduklarindan sonra "Ah,evet hayatım bu olsun".Eunwooda onaylar ve çocuğu görmek isterler.
"Tamam efendim"telefonunu alır ve birilerini arar"Alo hemen Jeon Jungkooku odama getirin"
Jungkook odaya gelir,hiç görmediği iki çifte dikkatlice bakar.Çok güzel bir kadindi.Sooya Jungkookun onu izlediği gorür ve gülümser.Jungkook onun gülümsediğini görur ve utanir.Kızaran yanaklariyla"buyrun hocam beni çağırmışsınız" der.Müdire tam ağzini açiyodu ki,Sooya ondan önce atilir.Sooya"Jungkook eğer izin verirsen biz senin ailen olmak istiyoruz"
Jungkook şok olur,gözleri dolar,yıllardır hep onun da bir ailesi olmasını isterdi.Hep merak ederdi aile ortamini. En sonunda Tanrı onun dualarini kabul etmişdi.Bu yüzden hemen kabul eder.
Sooya"Ah,Oğlum bizi çok mutlu etdin"der ve sarılır.Jungkookda karşilik verir.
Çıkış işlemlerin hall etdikden sonra Jungkooku alıb eve gelirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My step brother
FanfictionTaehyung evin yalnız çocuğuydu.Annesi ve babası bir tane çocuk daha ister,bu yüzden yetimhaneden bir çocuk sahiblenirler.Ama tek sorun Taehyung kardes istemiyordu. angst degildir