all because i liked a boy
SONG OF ACT TWO: because i liked a boy - sabrina carpenter
✦
Triángulo, interesante forma, ¿no? Tres lados igualitarios, todos uniéndose para formar una gráfica que da la forma de una especie de pirámide.
Una punta hasta arriba, que se conecta a dos puntas abajo, que, a su vez, se conectan entre ellas.
Mientras que "triángulo" es una palabra y "amoroso" es otra, "triángulo amoroso" es una completamente diferente, difícil de controlar, y que normalmente...
termina mal.
✦
¿Y SI DANNA PIENSA EN ROBBY, COMO EL CHICO QUE QUIERE EN VERDAD?
fell so deeply into it, it was all so innocent
—
¿O QUÉ TAL QUE MIGUEL Y DANNA AVANZAN AÚN MÁS, CAUSANDO ESTRAGOS A SU PASO?
dating boys with exes, no, i wouldn't recommend it
✦
ROBBY KEENE & DANNA O'CONNELL.
NERVOUS, shawn mendes. TWO OF HEARTS, stacey q. UNDER THE INFLUENCE, chris brown. SHOOTOUT, izzamuzzic. TV, billie eilish. THIS IS ME TRYING, taylor swift. ONE MORE HOUR, tame impala. GETAWAY CAR, taylor swift.
MIGUEL DÍAZ & DANNA O'CONNELL.
SNAP OUT OF IT, arctic monkeys. I RAN (SO FAR AWAY), a flock of seagulls. THE 30TH, billie eilish. LISTEN TO YOUR HEART, roxette. SOMEWHERE ONLY WE KNOW, keane. HIM & I, g-eazy. ATLANTIS, seafret. HOLD ON, justin bieber.
SAMANTHA LARUSSO & DANNA O'CONNELL.
TEENAGE DIRTBAG, wheatus. ALRIGHT, supergrass. BEST FRIEND, rex orange county. RATHER BE, clean bandit. HO HEY, the lumineers. HAPPINESS IS A BUTTERFLY, lana del rey.
TORY NICHOLS & DANNA O'CONNELL.
BACKSTABBER, kesha. BAD BLOOD, taylor swift. SHE KNOWS, j. cole. PACIFY HER, melanie martinez. PLAY WITH FIRE, sam tinnesz. YOU GIVE LOVE A BAD NAME, bon jovi. NATALIE DON'T, raye.
ETC.
✦
NEW EXTRA CAST.
FELIX MALLARD as JACOB MCLAURENT
LORENZO ZURZOLO as HENRY MCLAURENT
YOU ARE READING
ᔕTYᒪE, miguel diaz + robby keene.
Fanfiction' ᔕTYᒪE ' ▬▬ ❛ and i should just tell you to leave, 'cause i know exactly where it leads, but i watch us go 'round and 'roun each time ❜ [𝙧𝙤𝙗𝙗𝙮 𝙠𝙚𝙚𝙣𝙚 + 𝙢𝙞𝙜𝙪𝙚𝙡 𝙙𝙞𝙖𝙯 • 𝙛𝙚𝙢𝙖𝙡𝙚 𝙤𝙘] cobra kai