is there something wrong with me?
SONG OF ACT THREE: all i want - olivia rodrigo
✦
Después de todo el problema entre Danna, Robby, Tory y Miguel, las cosas parecían ir de mal en peor.
Cobra Kai ya no era el dojo de antes, Miguel no estaba, Robby tampoco, y claramente las cicatrices que quedaron no se irían fácilmente.
Pero cuando Miguel despertó, todo fue aún peor.
Porque Danna aún tiene que elegir.
✦
¿Y SI ROBBY SE HARTA DE ESPERAR, PERO SEGUIRÁ AMANDO A DANNA COMO LA PRIMERA VEZ?
all i want is a good guy
__
PERO ¿QUÉ TAL QUE MIGUEL ACEPTA SUS SENTIMIENTOS, Y SE PROPONE SER ELEGIDO POR ELLA?
are my expectations far too high?
✦
DANNA O'CONNELL & ROBBY KEENE
DIANA, one direction. I'D DIE FOR YOU, bon jovi. THE BOOK OF YOU & I, alec benjamin. STEREO LOVE, edward maya. IF I KILLED SOMEONE FOR YOU, alec benjamin. IT'S YOU, ali gatie. BAD HABIT, steve lacy.
DANNA O'CONNELL & MIGUEL DIAZ
FRIENDS, chase atlantic. ACT LIKE YOU LOVE ME, shawn mendes. HEARTBREAK GIRL, 5 seconds of summer. GIRL CRUSH, harry styles. TREAT YOU BETTER, shawn mendes. I WISH, one direction. IMAGINATION, shawn mendes.
DANNA O'CONNELL & TORY NICHOLS
DARK HORSE, katy perry. COPYCAT, billie eilish. PACIFY HER, melanie martinez. NATALIE DON'T, raye. KILL BILL, sza. THE GREAT WAR, taylor swift. SOMEBODY THAT I USED TO KNOW, gotye.
DANNA O'CONNELL, SAM LARUSSO AND THE LAURENT
THE NIGHTS, avicii. HOLD ON, justin bieber. IF HE WANTED TO HE WOULD, johnny orlando. ALONE, alan walker. DANCING QUEEN, abba. HEROES (WE COULD BE), alesso. LONELY DAY, system of a down.
YOU ARE READING
ᔕTYᒪE, miguel diaz + robby keene.
Fanfiction' ᔕTYᒪE ' ▬▬ ❛ and i should just tell you to leave, 'cause i know exactly where it leads, but i watch us go 'round and 'roun each time ❜ [𝙧𝙤𝙗𝙗𝙮 𝙠𝙚𝙚𝙣𝙚 + 𝙢𝙞𝙜𝙪𝙚𝙡 𝙙𝙞𝙖𝙯 • 𝙛𝙚𝙢𝙖𝙡𝙚 𝙤𝙘] cobra kai