16.)

91 4 1
                                    

- Nálad aludhatok?- kérdezi miközben szállok ki a kocsijából.

Ezen a fiún ki tud kiigazodni?

- Tanulnom kell, holnap három dogát is írok.- felelem teli fájdalommal, az estém a tankönyveimmel töltöm.

- Jó, de anyudék elengednek hétvégére, ugye?- leállította az autót, majd kiszállt ő is.- Nélküled nem lenne olyan.- na én is ezt gondolom. Mindig van valami hátsó szándéka.- Elhívtam Claryt is, hogy kibéküljetek. Nagyon bántja a dolog.- azt hittem felrobbanok.

- Pontosan miért is beszélgetsz a volt legjobb barátnőmmel!?- akadok ki, majd szó szerint betörök a bejárati ajtóm. Calum egyetlen tökélyre fejlesztett képessége az, hogy bárkit egy idegronccsá tud tenni tíz másodperc alatt.

- Csak odajött hozzám a suliban, és mondta hogy nagyon hiányzol neki. Nagyon szomorú volt Jess, és megbánta amit tett. Azt is mondta, hogy szerinte azért akadtál ennyire ki, mert szerelmes vagy belém.- igen, köszönöm Clary innen is. Mindig kínos helyzetbe hozol.

- Akibe utoljára szerelmes voltam az Ryan Reynolds, oké? És attól, mert benyúltál a bugyimba még teljesen észnél vagyok, és tudom hogy csak játszadozol velem.- körülnéztem itthon van-e valaki, de szerencsére Calumon kívül senki nem hallotta eme kijelentésem. Mintha kicsit megsértődött volna de nem érdekel, egy hétig teljesen levegőnek nézett. Ez a minimum, ami jár neki.

- Te komolyan ezt gondolod ezek után is?!- most ő háborodott fel, de mit sem törődve vele mentem fel a szobámba és pakoltam le a cuccom. Természetesen, mint egy aranyos kiskutya követett végig.- Le sem tudod tagadni, hogy tetszem neked Jess. Már onnan tudom, hogy állandóan elpirulsz, ha hozzád érek.- aljas vigyor jelent meg az arcán, legszívesebben hozzá vágtam volna a táskámat, de az a helyzet hogy igaza van.

Rájöttem, hogy Calum teljesen az én esetem, és talán ennyire még sosem tetszett senki se. Tudom, ez egyáltalán nem normális, de ez az egész az ő hibája! Mintha direkt ezt akarná elérni. Nyugi Jess, a Holdat is letudod hazudni.

- Számomra semmit nem jelent, tudom nehéz feldolgozni hogy én vagyok az első lány, akinek nem kell a farkad, de próbáld feldolgozni!- az íróasztalomra ültem, mire Calum odasétált hozzám.

- Rendben, elfogadom.- őrjítően lassan kezdte nyakamat behinteni puha csókjaival, automatikusan lehunytam a szememet.- Csak mondd, hogy hagyjam abba és megteszem.- tovább folytatta, kezei derekamról combomra vándorolt át, majd felhúzott magához.

Jess, csak mondd ki. Meg tudod csinálni, ne hagyd hogy igaza legyen!

Az ágyamhoz vitt, tovább ültem az ölébe és egyszerűen csak azt vettem észre, hogy már egymás ajkait faljuk. Miért nem vagyok képes arra, hogy nemet mondjak!? Kibaszott jól csinálja.

- Cal...- suttogom az ajkaiba, majd hajába túrok.- Tanulnom kell.- erősen megtépem, mire felnyög és teljesen elönti a vágy.

- Biztos?- szoknyám alá nyúl, erősen megmarkolja az egyik combomat.- Tudom, hogy tiszta nedv vagy, ne segítsek rajtad?- igaza van, teljesen megőrít. Megadom neki az engedélyt, az ágyra fektet majd mikorra éppen oda jutnánk anya hangját hallom meg.

- Jess, hazajöttem. Mehetünk a nőgyógyászhoz?- lehetne ennél kínosabb?

Azonnal eltávolódtunk egymástól, rögtön felfedeztem Calum dudorodó farmerját. Arcát elönti a pír, és elneveti magát.

- Nem mondtad, hogy fontos progid van.- nevetett, mire én csak hozzávágtam az egyik párnámat.

- Teljesen kiment a fejemből.- kikeltem az ágyból, megigazítottam a ruhát rajtam, majd levándoroltam a lépcsőn anyához.

- Calum?- na tessék, máris el vagyok felejtve.

- A szobámban.- felelem, majd segítek neki kipakolni a cuccokat.- Hányra is megyünk?

- Fél hat. Mikor alszik itt a fogadott fiam?- már meg se lepődök ezen a kérdésén, az elmúlt egy hétben folyton Calumot kereste.

- Ha mondod neki biztos hoz annyi áldozatot.- mosolyogtam rá, majd Calum lépteire lettem figyelmes.

Haja össze- vissza állt, a pólója megint kicsit meggyűrődött. Hatalmas mosoly jelent meg az arcán, ahogy anyát megpillantotta. Ha ideköltözve anya valószínűleg repesne az örömtől.

- Szívesen maradok.- aprót csókot nyom a homlokomra, majd hátulról átölel.

Miért érzem úgy, hogy mindezt őszintén csinálja, és nem csak eljátsza?

- Cukik vagytok.- anya őszinte mosolyt ejt felénk, majd mintha nagyon fontos dolga lenne kimegy a garázsba minket kettesben hagyva.

- Szóval este lesz valami?- huncut vigyor ült az arcára, majd a nyakamat kezdte újra csókolgatni.- Ettől a csipkétől az agyam eldobom.- fenekembe markolt, mire halkan felnyögtem.

- Keresed a bajt?- most én léptem. Bátran az ágyékához raktam a kezemet, de mikor megéreztem a keménységét odalent teljesen megtántorottam.

- Ha megfogod onnan már nincs visszaút.- ajkaimnak esett, kész ennyi volt.

Nem bírok magamnak parancsolni.

Complete mess; cthМесто, где живут истории. Откройте их для себя