- Mit vegyek feeel?- kiabáltam a fürdőből Calumnak.- Nincs egy ruhám se Cal, én tuti nem megyek el.- vágtam be a szokásos lányos hisztimet.
- Jess, két szekrényed van és egy komódod. Ha abban nem találsz semmit én esküszöm leszopom magam!- kissé fújtatva lépett be a fürdőbe egy szál alsónadrágban. Olálá, lehet inkább én fogom, nem?- A múltkori fekete szoknya tetszett. Vagy nem, ne vedd fel inkább.- gondolkodott el.
- Ha azt akarod, hogy ne nézzék a seggem, akkor húzz rám egy kukás zsákot.- nevetek fel.- Egyébként túl hideg lesz szoknyában, szerintem ebben megyek.- mutatok a rajtam lévő farmerre.- Meg egy fehér corset top és jó lesz.- mosolygok rá édesen.
- Igen, így nyilván nem fogsz fázni.- forgatta meg a szemeit, majd a hajamba puszilt.- De jó lenne, ha haladnál. Már ott kellene lennünk.- kiment én pedig ügyet sem vetve rá folytattam a készülődést.
A tegnapi napot még mindig nem sikerült felfognom, és abban reménykedek Calum a mai estén senki előtt nem fog kamuzni. Hamár sikerült elérni ekkora előrelépést kár lenne annyiban hagynunk. Te jó ég, az első bulim ahova úgy megyek el, hogy barátom van. Végre kezd minden jóra fordulni...
- Na ebből elég volt.- rontott be újra immáron egy egyszerű fekete cargo nadrágban és egy szakadt fehér pólóban. A vállára vett fel, és vinni kezdett.- Még megakartalak szeretgetni de mire odaérünk mindenki be lesz rúgva!- tovább cipelt le az emeletről.
- Caluuum!- kiabáltam.- Undok vagy!- ütök a mellkasába mikor lerakott.- Akkor kellett volna amikor bugyiba rohangáltam előtted.
- Jess, álló farokkal mentem utánad és elküldtél, hogy hagyjalak készülődni.- kicsit úgy éreztem, hogy megsértődött, de tényleg nem tehetek arról hogy sokáig válogattam a ruháimat. Nem akarok már az első bulin beégni.
- Ha jó leszel este, kiengesztellek.- nyomtam puszit az arcára, mire elöntötte a teljes boldogság.
Az út gyorsan telt, nem volt nagy a forgalom. Eléggé féltem a többiek reakciójától, bár arra számítok hogy tudják mi a helyzet. Remélem Calum elmondta nekik. Idegesen léptem be Luke szüleinek a házába. Ez még Scott házibulijánál is nagyobb volt. Konkrétan az egész iskola jelen volt, bár azt hittem csak a kosárcsapat ünneplik ma. Clary futott hozzám boldogan.
- Szijjaa!- ölelgetett meg.- Jézusom de csinos vagy!- vigyorgott rám, mint a vadalma. Igen, Clary részeg.
- Köszi, te is.- nevettem rajta.- Iszunk valamit? Mármint csak én, neked jó lesz a víz is.- Calumra pillantottam, aki csak bólintott hogy menjek a barátnőmmel nyugodtan. Igen, Ő valószínűleg jobban el lesz, mint én.
A konyhába vettük az irányt, ami akkora volt mint a mi nappalink. Időm se volt körbenézni, mert Michael és Ashton hamar megtalált minket. Megittunk egyszerre három kör cseresznyés vodkát, ami annyira nem is ütött be eleinte, de az utána lévő négy Jäger feles megtette a hatását. Gondoltam elég volt mára ennyi alkohol, Calumot szerettem volna megkeresni mert másfél órája nem is láttam és kezdett rossz előérzetem lenni.
- Calumot nem láttad?- kérdeztem Ashtont, aki a táncoló tömegbe kezdett húzni.
- MICSODA?- ordította a fülembe a zene miatt. Igen, most sikerült megsüketülnöm.- Ja, nem.- vágott kifejezéstelen arcot, amitől egyből elfogott a gyanú.
- Megkeresem.- mondtam higgadtan. Miért kezdek ideges lenni?
- Ne várj, táncoljunk egy kicsit...- csak kihúztam a kezemet az övéből és elindultam a barátom megkeresésére.
Konkrétan az egész házat bejártam, de sehol nem találtam. Kicsit elfogott az aggódás, legalább tizenöt üzenetet hagytam neki és kétszer bemondásig hívni próbáltam. Mégis hol lehet? Akárkit kérdeztem fogalma se volt róla, azt mondták amióta megjöttünk nem is nagyon látták. Nem akartam a srácokkal se maradni, azt gondoltam végig együtt leszünk este és jól érezzük magunkat. De úgy néz ki megijedt és inkább lelépett nehogy együtt lásson minket mindenki. Felvettem a bőrdzsekim és elindultam hazafele, amikor az utca végében megláttam a kocsiját. Szóval kocsikázott ennyi ideg... és mégis ki a faszomat furikázott? Nemsokkal arrébb állt meg a háztól, a kocsiban felvillanó lámpa miatt tudtam csak ki ül mellette.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Complete mess; cth
FanficBárcsak azt mondhatnám, hogy ez egy vicc. De halálosan komolyan gondolja az egészet.