19.)

85 5 2
                                    



Isteni hangként hallom meg az utolsó órám kicsöngőjét. Itt a hétvége és nem kell senkivel sem töltenem, egész nap az ágyamba bújva olvashatok, sorozatot nézhetek. Ennél szebbet nem tudok elképzelni. Egy kicsit azért hálás vagyok anyának a szobafogságért, legalább van kifogásom miért nem megyek el Calum tóparti bulijára. Remélem azért a rendőrök kifáradnak a helyszínre, nehogy túl jól sikerül az este.

- Akkor tuti nem jössz el?- vágja be a szekrényét Clary.- Átugorhatok hozzád és megnézhetnénk azt a zombis filmet, amit még a múltkor meséltél.

- Azt már legalább fél éve mondtam Clary.- nevetek fel, majd eszembe jut hogy két hete néztem meg Calummal. Fúj.- És nyugodtan menj el, ezt a hétvégét magamra szentelem.- és valóban így tervezem.

- Akkor majd beszélünk. Szia, puszillak.- arcon csókolt, majd hirtelen fogta magát és elviharzott. Én csak tovább matattam a szekrényembe, mert sehol sem találtam az angol fogalmazásom, amit a hétvégére átakarok írni.

- Heló.- ismerős hang, ismerős érintés az oldalamon. Calum hátulról átölelt.

Jézusom.

ISMÉTLEM,

J É Z U S O M.

Azonnal megérzem a parfümjének az illatát, amitől teljesen eldobom az agyam meg a bugyim is.

- Nagyon hiányzol Jess, ne legyél már velem ilyen seggfej.- de az vagyok, mert folyton megbántasz. Visszaölelem reflexből, azta mindenit Jess, nagyon távol állsz a tervedtől.

- Undok vagy velem, és kibeszélsz a saját anyámnak.- mormogom a mellkasába.

- Te pedig hazudozol, hogy Scottal beszélsz, én ezek nélkül is rád szentelem a figyelmem. Nem kell féltékennyé tenned, már attól felmegy bennem a pumpa ha valaki alaposan végignéz.- halkan felnevetek, majd elhúzódóm tőle.

Nagyszerű, megint megbocsájtok neki. Ki nem tud neki ellenállni de komolyan?

- Na jó, bökd ki. Mit akarsz?- szedem össze magamat.- A múltkori után végeztem veled, és egy olyan pasit akarok, aki nem állandón magáról áradozik. Szóval lökjed.- ijesztően jól játszottam a nemtörődő szerepemet, ami Calumot is meglepte, azt hittem az álla kiugrott a helyéről.

- Hűha, valami bogyónak abbahagytad a szedését? Nem vall rád, hogy ennyire prűd vagy.- hátrébb áll, majd alaposan végignéz rajtam.- Ha a mai este nem találsz magadnak egy olyan pasit, aki elbír viselni akkor sose. Bár kétlem, mert kiábrándító a személyiséged. Talán ha befogom a szád, nem is lennél olyan rossz. Majd szólók az érdekedben pár sárcnak.- gonosz mosoly húzódott az arcára, tényleg én kezdtem az undook játékot de Calum mindig felülmúl engem. Ahelyett, hogy keményen visszaszóltam volna, hogy mekkora seggfej csak becsaptam a szekrényemet és elrohantam előle.

Gratulálok Jess, megint eljátszottad a bátor kislányt, akit ismét a földbe tiportak. Lehetne ennél is rosszabb?

Oh, igen. Gina velem együtt ér haza. A házunk előtt találkozunk.

- Ti tényleg mindig veszekedtek? Most hozott el Calum, de csak az ő házukig, mert látni se akar téged!- hát én se őt, ezt elhiheti.- Miért kell vele bunkóznod? Tökre jóvá akarja tenni azt, amit régen tett.- a kicsi húgomnak fogalma sincs arról, hogy Calum már teljesen más dologra hajt nálam.

Na jó, ez elég csúnya feltételezés volt.

- G hagyj már békén.- morgom az orrom alatt, majd berontottam a házba, felmentem a szobámba és az ágyamba vágtam magam.

Egy dolgot akarok, az pedig az alvás.

Arra kelek este nyolckor, hogy a telefonom már-már kiugrik az ágyamból annyira rezeg.

Complete mess; cthWhere stories live. Discover now