Végig éltünk öt órát Claryvel, amiben benne volt egy dupla matek is. A maradék óránk elmaradt a mai jótékonysági sütivásár miatt. Claryvel természetesen mindenféle finomságot összevettünk, amit valószínűleg már estére megfogunk bánni, mikor belenézünk a tükörbe. Na mindegy, kell egy ilyen nap is, amikor csak édességet eszel. Hazafelé tartottam, mikor felfigyeltem a vibráló telefonomra. Scott hív.
Most meg mit csináljak? Nem akadhatok ki, de nem is akarok egy ma született kezes bárány lenni vele. Még a végén Calumnak leszedi a fejét, amit mondjuk meg is érdemelne.
" Halló? " szólók be határozatlanul.
" Neked meg mi a bajod van velem? " a hangján azt véltem felfedezni, hogy kicsit ideges és dühös is. Pedig nekem több okom lenne rá.
" Mármint? " Jess, szedd össze magad! Csak egy hülye pasi. " Figyelj Scott ez... nem fog működni."
" Ezt meg hogy érted? " kicsit zihálva veszi a levegőt, mintha gyorsan sétálna valahova. " Láttam, hogy Hooddal jöttél ma reggel. Ti most komolyan összeszűrtétek a levet a hátam mögött? Végig csak erre kellettem? " na nehogy már Ő legyen itt az áldozat. Nyomban felkötöm magamat.
" Mi bajod van? Ha nem tudnád szomszédok is vagyunk és régebb óta ismerem, mint te! Nevetséges. " kiborít az összes pasi, miért fogom ki mindig a legrosszabbakat?
" Ja, persze. Nem tudnánk megbeszélni ezt személyesen? Figyelj, sajnálom de nem tudom mit tettem, hogy nem szólsz hozzám, rám se nézel, meg vissza se hívsz. " hát komolyan eldobom az agyam, hogy ennyire hülye valaki. Tényleg elhiszi, hogy a kedves barátai tartják a szájukat a képről kapcsolatban.
" Majd később írok, viszont most le kell tennem. Viszlát! " azzal kinyomtam.
Egy büdös szót nem fogok vele beszélni soha többet, a számát pedig le is tiltottam. Innentől kezdve nem állok szóba egy olyan fiúval se, aki benne van abban a kibaszott kosárlabdacsapatba.
Miután hazaértem ledobtam magam az ágyamba, egy ideig csak a falat bámultam. Ha szerencsém van, ez a kis képes balhé el fog halkulni még a héten, de akkor tényleg mindenki tartsa a száját. Bár Calum úgyse hagyná, ha kitudódjon. Különben neki bőgném ki magam egy hónapon át. Egy órát szundítottam, majd úgy döntöttem hogy edzek egy kicsit, ha már most kivételesen nincs annyi tanulni valóm. Időközben megjött Gina, aki nagyon bele volt merülve a telefonjába, úgyhogy nem beszélgetett velem valami sokat. Mire éppen végeztem Calum már írt is nekem.
Seggfej: mikor jössz? Anya a kedvencedet csinálja.
Teljesen kiment a fejemből, hogy ma a szobáját is ki kell takarítanom. Már előre tartok attól, hogy milyen állapot lehet ott.
Jess Barnes: muszáj ma?
Seggfej: igen. Na hozd magad gyorsan át a seprűddel:-)
Kedvessége mindig határtalan. Az edző cuccomban maradtam, csak a pólómat cseréltem le egy nagyobbra, aztán elindultam a Hood rezidenciába. Ha messzebb lakna biztos nem mentem volna át, nincs az az Isten, hogy Calum Hood miatt sétálgassak! Kopogás nélkül léptem be a házba, ahol megcsapott a frissen főzött bolognai illata. Imádom, ahogy az anyukája csinálja! Ennél jobbat még nem ettem.
- Szia.- a konyhába belépve pillantom meg Joyt, aki épp a terítéssel foglalkozott.- Segítsek?
- Szia kicsim!- magához ölelt, és egy puszit nyomott az arcomra.- Mi újság? Oh, hagyd csak már kész vagyok.
- Minden oké. Hogy hogy ilyen hamar itthon vagy?
- Ma nem dolgoztam és legalább a fiamat rajta kaphattam, hogy megint ellógott az iskolából.- a kelleténél hangosabban mondta, hogy Calum az emeletről is hallja de nem jött semmi reakció.
KAMU SEDANG MEMBACA
Complete mess; cth
Fiksi PenggemarBárcsak azt mondhatnám, hogy ez egy vicc. De halálosan komolyan gondolja az egészet.