Szóval Calum teljesen megfeledkezett arról, hogy csak a pénteki napra kapta meg a nyaralót, a szombatot a szülei töltik lent az én anyámékkal. Nem is gondoltam volna, hogy Calum ilyen feledékeny, de úgy tűnik rossz hatással van rá az egész napos fenék fogdolózás. Mindegy, igazából örülök is neki, mert egész hétvégére fekvést terveztem a pihe-puha ágyikómba, Calum pedig mint valami hiperaktív kisgyerek úgy viselkedett.
- Menjünk már le mi is! Szalonnát sütünk, iszogatunk. Tök jó lenne.- nyaggatott immár harmadszor.- Annyira be vagy fásulva Jess, úgy viselkedsz mint egy nyugdíjas.- vagy, mint egy fáradt tinédzer, aki kimerült a hétköznapi dogáktól.
- Calum te mehetsz, hála Istennek nem vagyunk összekötve.- mormogom majd tovább nézem a bajos csajokat.
- Félsz, hogy este megint rád mászok, mi?- ez eddig megse fordult a fejemben, azt hittem a tegnapi és a mai adag után már ki van elégülve.
- Hihetetlen mennyire telhetetlen vagy.- rázom meg a fejem.- Tudod, hogy mensizek. Ilyenkor a lányok csak feküdni akarnak, és meghalni.
- Jó, akkor maradunk.- sóhajtott fel, majd nézte velem tovább a tévét.- De akkor nézzünk mást, ez nagyon unalmas.- szólalt meg újra. És még én vagyok az idegesítő.
- Calum fejezd már be, kiakasztasz.- vágom hozzá a plüss libámat.- Vagy csendbe maradsz, vagy kimész a szobámból.
- Elviselhetetlen vagy.- felállt, majd egyenesen kiviharzott az ajtón. Húha, és még én nem vagyok százas, hát akkor most éppen melyikünk is menstruál?
Ahogy hallottam a bejárati ajtót is becsapta maga után, anyáék pedig már leléptek. Tök jó, egyedül maradok egész estére. Semmi baj, gond egy szál se. Az emlékezetem helyes volt, a hütőben még a hétről maradt egy felbontott üveg bor, ez nekem tökéletes lesz estére. Bekészítettem magamhoz egy hadseregnyi nachost, és mehetett a film maraton. Nem érdekel Calum újabb hisztikitörése, pár óra után úgyis megunja és jön vissza utánam, mint egy kiskutya. A bajos csajok közben elgondolkoztam egy dolgon viszont. Vajon meddig csináljuk még ezt Calummal? Mindketten bejövünk egymásnak, olyan dolgokat csinálunk amit igazából nem is kellene, mert még mindig hamarabb tekintem a legjobb barátomnak, mint a pasimnak. Sosem tudnék belé szerelmes lenni, ismerem milyen és neki nem való barátnő. Mintha direkt nem tudná hogy kell bánni egy lánnyal, és inkább csak kihasználja azt, hogy szerelmesek belé. Valószínűleg ha ekkora sármmal rendelkeznék én is ezt tenném. Istenem, nem akarom tudni hány lánynak törte össze a szívét. Valószínűleg a falam teli lenne strigulákkal, de én nem leszek köztük. Bármennyire is szeretem őt barátilag, tudom hogy velem is csak játszadozik. És milyen jól csinálja, előtte egy fiúval se mertem volna ezt megtenni, Ő pedig mindig elcsábít a rossz oldalra. Mintha direkt magához akarna édesgetni és kisajátítani. A másik pedig, hogy anyának köszönhetően Scott úgy tudja Calum a legújabb párom, neki köszönhetően ebből a suliból biztos nem lesz egy barátom se már.
Calum Hood: azta, nagyon nyakalod azt a bort.
Mégis honnan tudja? Fogadni merek, hogy megint a házban kémkedik.
Jess Barnes: csak fél üveggel ittam, bajod van?
Letettem a telefonom, majd elindultam fürdeni. A biztonság kedvéért magamra zártam az ajtómat, nem szeretném hogy megtörténjen a tegnapi dolog. Megmostam a hajamt végre, majd egy bugyit és egy bő pólót vettem fel. Ez lehetséges, hogy Calum pólója? Fogalmam sincs, hogy került a szekrényembe, de biztosan nem bánja ha kölcsönkérem. Visszafeküdtem az ágyamba, majd tovább folytattam a film nézést.
- Szia szivi.- konkrétan felsíkitottam, amikor az ágyam mellettt fekvő fiú megszólalt.- Ne ijedezz, csak a pasid az.- na persze, meg a megmentőm.- Hoztam neked bort.- na jó, talán tényleg az.
YOU ARE READING
Complete mess; cth
FanfictionBárcsak azt mondhatnám, hogy ez egy vicc. De halálosan komolyan gondolja az egészet.