Túl sok időt kezdtünk együtt tölteni. Nem túlzás, ha azt mondom azóta az este óta minden megváltozott. Komolyan úgy viselkedtünk, mint egy szerelmes pár és már nem csak anyáék előtt. Együtt mentünk a suliba, szünet közben puszit adott utána mindig haza is vitt. Akárhányszor kettesben voltunk csak önmagát adta és a hülye vicceivel próbált lefárasztani. De egy szót sem említett kettőnkről, hogy is állunk jelenleg.
Beleszerettem, ezt nem tagadom. Calum az első fiú az életemben, és egyszerűen nem tudom kiverni őt a fejemből. Mindene elvarázsol, úgy érzem hogy már nem tudnám nélküle élni a mindennapjaim. És a másik legfontosabb dolog, hogy a hálószobában is levesz a lábamról, habár még csak kétszer feküdtünk le állandóan csak arra tudok gondolni, hogy mit fogunk csinálni legközelebb. Mindennél jobban kívánom Őt, és tudom hogy Ő is engem. De Istenem, miért van az, hogy közben egy hatalmas bűnt követünk el?
Hisz legjobb barátok vagyunk, és csak Calum hülye ötlete miatt játszottuk el a szerelmünket.
Ami állítólag két hónapig fog csak tartani. Vajon mit fog velem csinálni? Ha ennek az egésznek vége továbbra is levegőnek fog nézni? Esküszöm, a szívem szakadna meg. Tudom, hogy Calum nem ilyen hisz ismerem. Sose bántana meg újra, már pedig ha véget vet a színjátékunknak én bele fogok őrülni.
Nyilvánvaló, eléggé plátói szerelem. Tudom, hogy csak élvezi a játékot ami köztünk megy, teljesen megtudom érteni. Próbálom nem kimutatni előtte, mert azt érzem hogy egy nagyon gáz veszekedés lenne az egészből. De nem akarom őt elveszíteni semmiképp se.
Szóval, elérkezett az őszi szünet is hozzánk a suliba, mindennél jobban vártam, hogy kicsit kikapcsolódjak. Ez a hetem elég zűrös volt, minden tanárnak most jutott eszébe dolgozatot íratni, én pedig mint egy hülye nem győztem lapozgatni késő estig a tankönyveim. Nem is nagyon beszéltem Calummal, persze ő a mindennapjaiból kihagyta a tanulást, nem is nagyon írt nekem. Clarytől köszöntem el éppen, amikor a parkoló végében láttam meg Calum autóját.
Natasával és Scottal beszélgetett. Nevetgéltek, együtt cigiztek. Hirtelen gyomorgörcs fogott el, és kihánytam volna az ebédemet. Miért beszélget velük, ha elméletileg utálja mindkét személyt? És miért pont az iskola mellett, ahol bármikor észrevehetem? Jézusom, nem is tudja hogy elmaradt az utolsó órám. Kicsit csalódottan fordulok vissza, és inkább hazafelé veszem az irányt.
Lehet csak eltúlzom. Naty biztosan összejött Scottal, így végre szent lehet Calummal a béke közöttük. Igen, ez egyértelmű.
Vagyis remélem nem valami rossz vicc.
Fáradtan dobom le a táskámat az előszobában, majd a konyhába érve Ginat pillantom meg, éppen az ebédét falja.
- Hogy ityeg?- mosolygott rám kedvesen.- Ma jön Calum? Muszáj neki megmutatnom az új játékom!- lelkendezett.
Furcsa, de eddig mindig előre megbeszéltük mikor jön át. Most meg egy üzenetet se írt erről.
- Biztosan beugrik.- ejtek felé egy apró mosolyt. Miért hazudok ilyen kínkeservesen szarul?
- Mi a baj?- vágja le G a szitut.- Megint összevesztetek?
- Nem, csak nem mondta mikor jön át.- sóhajtottam, majd főztem magamnak egy kávét.
- Fura vagy mostanában.- vigyorodott el.- Csak nem beleszerettél?- abban a pillanatban szólalt meg a csengőnk.
- Kussolj!- parancsolok a húgomra, majd ajtót nyitok. Tudtam, hogy Ő az.
Idegesen mosolygott rám, majd mikor meglátta az abszolút semleges fejemet kérdőre vont.
- Hát neked meg mi a bajod?- kérdezte, majd besétált mellettem a házba.
Neked mi a bajod, hogy olyan emberekkel nevetgélsz a parkolóba, akiktől mellesleg halálosan megakarsz védeni?
Oké, leállok. Nem akarok balhét magamnak.
- Semmi, csak fáradt vagyok.- hazudtam. Jess, legyél már tökös és kérdezd meg.- Nem mondtad, hogy jössz.- oké, tudom. Reménytelen eset vagyok.
- Csak beugrottam szólni, hogy kosárbuli lesz holnap. Eljössz velem?- a kiskutya nézése miatt pillanatok alatt elszáll a haragom.
- Igen.- lassan hozzábújtam, egész héten hiányzott az illata.- Scott is ott lesz?- kérdeztem halkan.
- Nem baba. Tudod, hogy nem mondtam volna, ha Ő is jön.- suttogta a fülembe, majd homlokon puszilt.
- Hát ez elég undi, menjetek már szobára.- Gina szólt be, majd nagy fintorgások közepette rohant fel a saját szobájába. Nem bírja ha valaki romantikázik előtte.
- Jó ötlet! Nem megyünk fel?- na már csak ez a nézése hiányzott az életemből.- Egész héten rád gondoltam.- gyengéden kezdte a nyakamat puha csókjaival beinteni, majd a lépcső felé kezdtük vetni az utunkat.
Lehet, hogy ki kellene faggatnom Őt, de akkor oda a varázs és megint ott tartunk, hogy nem szól hozzám az én hülyeségem miatt. Jó barátnő akarok lenni, mármint jó kamu barátnő. Amennyire ezt jól lehet teljesíteni, és legalább kicsit enyhítek a bánatomon amiatt, hogy Calum valószínűleg sosem fog rám úgy tekinteni.
- Csak a bugyid vesd le, a szoknya marad.- de mire feleszmélek már az asztalomon ültem, Calum pedig már a pólómat is levette rólam.
Puha ajkai segítenek, hogy újra rá koncentráljak, meg se várt engem egy pillanattal később Ő maga tépte le rólam a bugyimat. Nadrágján keresztül kezdtem el simogatni, majd sebesen húztam le róla alsónadrággal együtt. Elém tárult hatalmas férfiassága, amit azonnal magamban akarok érezni. Cal kínzó lassúsággal tolja belém, hálásan pillantottam fel rá, mivel nem voltam még annyira nedves. Lassan kezdett el bennem mozogni, közben a melltartóm pántjával macerált, majd meguntam és én vettem le magamról.
- Ugye tudod, hogy a zsánerem vagy?- erőset lökött belém, mire egy hangosabb nyögés hagyta el a számat.
Fenekébe markoltam automatikusan, mire rákapcsolt. Combomat markolászva gyorsított be, férfias nyögései töltötték be a szobámat. Homlokán apró verejtékcseppek jelentek meg, gondosan töröltem le őket a pólómmal, majd szívből csókoltam meg. Nem hajolt el, tovább csókolt, és az egész egy csókcsatává alakult át. Úgy éreztem mondanom kellene valamit neki, de nem akartam semmit sem elrontani. Ehelyett csak megvártam amíg elmegy és a gumit a kukába dobja.
- Pfu, bassza meg.- feküdt az ágyamra kimerülten. Miért nem jön ide hozzám megcsókolni?- Jess, mi a baj? Olyan szomorú fejet vágsz.- az egyik párnámat dobta oda hozzám, de csak az álló farkát tudtam bámulni.
- Csak elgondolkoztam.- vallottam be.
- Remélem azon, hogy mit veszel fel holnap. Calum Hood első barátnője csakis a legjobban nézhet ki.- hirtelen köpni nyelni nem tudtam.
Calum Hood barátnője?
YOU ARE READING
Complete mess; cth
FanfictionBárcsak azt mondhatnám, hogy ez egy vicc. De halálosan komolyan gondolja az egészet.