1 - Bevezető

473 15 0
                                    

Shadow Hope Lawrence és Lester Edward Lawrence.

A testvérpár, akiknek a szülei meghaltak már 5 éve. Hope akkor volt 13, Lester pedig 14 éves. A Lawrence gyerekek ekkor egy távoli rokonukhoz kerültek.

A Lawrence család legjobb barátai a Hale-k voltak. Naphosszakat töltött egymással a két család. Nyaralni is mindig együtt mentek. Azonban később valami megváltozott. Pontosabban a tűzvész. A Hale ház felgyulladt, valaki felgyújtotta. Csak Derek, Peter és Laura maradt életben. Peter sokáig volt kómában, majd miután felébredt, megölte Laurát, hogy alfa lehessen. Derek elment a városból, nem bírt ott maradni.

A tűzvész után a Lawrence család elköltözött Beacon Hillsből, nem bírtak ott maradni. Hope 12 éves volt, mikor eljöttek onnét, rá egy évvel később volt a baleset, amiben a szüleik életüket vesztették. Vagyis nem teljesen volt baleset.

A kocsiban ültek, mikor Emilyt, az anyjukat és apjukat, Edwardot meglőtték. A sok vérveszteség miatt hamar elájultak, akkor hátulról beléjük ment egy autó. A szalagkorlátot átszakítva zuhantak a folyóba. Lester a zuhanás következtében beverte a fejét, így ő is elájult. Egyedül Hope nem. Pánikolt, de tudta, hogy most nem szabad. A kocsi ajtaja be volt zárva, így kinyitni nem tudta. Ököllel ütötte az üveget, miközben a kocsi egyre süllyedt. Végül már ömlött a kezéből a vér, és a kocsi is egyre jobban telt vízzel, mikor sikerült az ablakot kitörni.

Lestert maga után húzva úsztott ki az ablakon. Mire felértek a felszínre már majdnem az összes levegője elfogyott. Amilyen gyorsan csak tudtott, kiúsztott a partra, majd Lestert kezdte el újra éleszteni.

Vagy 5 perc után elkezdett köhögni és lassan kinyitotta a szemét. Hope zokogva borult a nyakába..

Az volt az a nap, mikor az életük hatalmas fordulatot vett..

Mindketten eléggé megváltoztak. Lester pozitívabb irányba. Sokkal inkább védelmezőbb lett, ha a húgáról volt szó. Több barátra tett szert.

Hope azonban nem. Nagyon zárkózott lett, bunkóbb. Egy barátja sem volt, soha nem bízott senkiben. Csak Lesterben. Alexandra és Greg, az örökbe fogadóikban sem bízott.

Felvette egyfajta érzelem mentes arcot. A szülei halála óta Lesteren kívül senki nem látta mosolyogni. A szülei halála után csomót sírt, azonban már 4 éve egyetlen könnycseppet sem ejtett. Nem szereti, hogyha mások látják rajta, hogy mit érez. Olyankor sebezhetőnek érzi magát, amit nagyon nem szeret. Mindig, mindenkiért kiáll. Ha valakit bántanak, ő ott termett és megvédte.

Hopeot csomószor látogatták meg más diákok szülei, mivel azok csomószor vérző és törött orral, vérző fejjel, akár törött végtagokkal mentek haza.

Lester mindig ott volt húgának. Bármikor, mikor Hope szobafogságba került, Lester ment vele. Mikor bulizni ment, vitte magával a húgát.

Hope is mindig ott volt bátyjának. Suliban is, ha beszóltak Lesternek, ő azonnal ott termett, és kioktatta azt, aki beszólt a tesójának. Alexandrával és Greggel is csomószor keveredett vitába, mert bármi rosszat mondtak Lesternek, ő olyankor időzített bomba volt.

Hope 18 lesz nemsokára, Lester pedig nem rég lett 19 éves. Lester évvesztes, Hope nem, így egy osztályba járnak.

Hope szinte minden évben új iskolába járt. Lester mindig ment vele. Soha nem hagyta egyedül húgát, ahogy húga sem őt.

Shadow Hope Lawrence. Ez a teljes neve. Shadow. Árnyék. Nem mindig jellemző rá. Suliban ha új lány, akkor magasról leszarják, de neki ez pont jó. De aztán, ha verekedésbe keveredik, már azonnal tudják, hogy ki ő, és mit csinált.

Feltörkvő vágyWhere stories live. Discover now