Reggie-nek nem mondtam el soha, hogy vérfarkas vagyok, de ő se nekem. Azonban tudtam, hogy érzi Lesteren, hogy ő az, és tudtam, hogy tudja, hogy a szüleim is azok voltak.
Teljesen mértékben megbíztam benne. Mióta nálunk volt és segítettem neki, hogy máshogy nézzen ki, azóta 1 hónap telt el. Miután beléptünk a suliba, a csajok majd elájultak, mikor meglátták Reggiet. Azonban ő inkább mellettem maradt, és nem foglalkozott a többiekkel.
Lester ma nem jött suliba és Reggie se. A falkával ülök az asztalnál. Ők beszélgetnek, én pedig csendben eszek.
Hirtelen beugrik egy kép, amin Lester van, mellette pedig a North falka.
-Hope - rázza előttem a kezét Stiles - jól vagy?
-Lester - suttogom, majd felpattanok az asztaltól és futásnak eredek
Hallottam, hogy Scott és a többiek futnak utánam, de én gyorsabb voltam. Néhányan embert fel is löktem, de erre most nem volt időm.
Az erdőbe futottam, és amilyen gyorsan csak tudtam, olyan gyorsan futottam.
-Lester! - üvöltöttem, mikor már láttam őt, és mellette a falkát
Megálltam a falkával szemben, majd nem hittem a szememnek.
-Reggie? - kérdeztem
-Hope.. - nézett rám - Kérlek, hadd magyarázzam meg..
-Bíztam benned - suttogtam, és ebben a pillanatban ért oda Scott mellém, és a többiek is
-Sajnálom.. - suttogta ő is
-Lester, add át üdvözletem anyádéknak - vigyorgott gúnyosan a falkavezér, majd Lesterbe szúrt egy tőrt
-Lester! - sikítottam, majd oda futottam hozzá könnyes szemmel
-Hugi - nézett a szemembe. Láttam rajta, hogy kurvára fáj neki. És az tőr sisakvirággal volt bekenve.
A North falka néhány tagja a karomnál fogva próbált elráncigálni onnét. Én kitéptem magam a szorításból, majd ököllel a földre küldtem őket.
-Gyere gyorsan! - vetettem át Lester kezét a vállamon, majd rohantam vele a kórházhoz
Már jó ideje mentem vele, majdnem oda értünk, Lester pedig egyre több vért veszített és már az ájulás szélén állt.
-Kérlek, tarts ki - majd a kezem a kezére tettem, és vettem el a fájdalmát
[°°°]
-Valaki segítsen! - üvöltöttem, mikor beléptem Lesterrel a kórház ajtaján
-Gyorsan adja ide - futottam mellém két nővér, én pedig oda adtam nekik Lestert, de mentem utánuk
Egy kórteremig vitték, egészen a műtőbe.
-Ide nem jöhet be kisasszony - nézett rám egy nő
-De.. - kezdtem, de a nő közbe vágott
-Muszáj
Én csak odébb álltam, hadd végezzék a dolgukat. Fél-alá járkáltam, ideges voltam. Nagyon aggódtam Lesterért.
A többiek egy kis idő után megjöttek. Lydia, Liam, Isaac, Stiles, Theo, Malia Scott, Peter és Derek.
-Hogy van? - kérdezte Malia, miközben mellém lépett
-Nem tudom. Már vagy 1 órája a műtőben van - sóhajtottam
Rá egy órával később Lestert kihozták a műtőből, és egy szobába tolták át.
-Hogy van? - léptem oda egy ápolóhoz, azonban ő nem válaszolt, csak ment tovább
ESTÁS LEYENDO
Feltörkvő vágy
Hombres LoboLawrence. A testvérpár, akiknek a szülei meghaltak. Mindketten eléggé megváltoztak, csak az egyikük pozitív, míg másikuk negatív irányba.. Derek Hale, a férfi, aki már elfelejtette milyen az, amikor valakit igazán szeret. Aki sok mindent, és sok min...