Amint beléptem Hope szobájába, annyit láttam, hogy a véres ruhájában alszik, lábán cipő, még csak be sem takarózott. Mosolyogva megráztam a fejem, majd levettem a cipőjét, és a véres pulcsiját, meg a különböző fegyvereket leraktam az asztalra. Azt is, amit oda adott nekem, és azt is, amit Sebnek.
A pólóját és a nadrágját nem vettem le. Betakartam, majd végig simítottam az arcán. Adtam a homlokára egy csókot.
-Köszi apa.. - suttogta csukott szemmel
Én fájdalmasan elnosolyodtam, majd figyeltem, ahogy békésen alszik. Meg tudjuk érteni egymást. Elvesztette a szüleit, és én is. Anyám kiderült, hogy él, és az övé is. De aztán megölte. Jól tette. Azonban nem tudom, hogy mit érez. Nem szeret róla beszélni. De azt tudom, hogy csalódott benne, látszik rajta. Ezen kívül az is, hogy attól még fáj neki, de nem mutatja. Ha Hope nincs, akkor talán már anyám sem lenne. Ha ő nem találja meg, akkor örökké ott marad, és előbb-utóbb meghal.. Inkább bele sem akarok gondolni ebbe.
Felálltam, majd mellé sétáltam. A kezem végig húztam a sebein, azonban, amint hozzá értem, az elkezdett halványulni. Tényleg hiányzom neki..
Végig néztem rajta. Az összes sebe eltűnt, ő pedig elmosolyodott. Tudtam, hogy alszik, így álmában mosolyoh.
[°°°]
Kezdtem álmos lenni, de nem aludtam. Néztem, ahogy békésen alszik. Már virradt. Lester még nem jött haza. Gondolom Malianal alszik. De így jobb. Legalább kettesben tudunk beszélgetni.. Ekkor azonban Hope álmában megszólalt.
-Ne, ne.. - suttogott, miközben egy-két könnycsepp lefojt az arcán - ne csináld, csak hagyd békén! Kérlek.. NEEEE - üvöltött fel, miközben felült az ágyon, és egy hatalmasat sikított
Ezek után legördült az ágyról, én pedig azonnal oda szaladtam hozzá. A földön térdelt, kezével támaszkodott, miközben vért köpött.
Én mögé guggultam, majd megfogtam a haját. Aggódtam érte. Fogalmam sincs, hogy mi történhetett.
Megtörölte a száját, majd szédelegve elindult a fürdő felé, de majdnem elesett, így mögé léptem, majd a derekát fogva tartottam meg, és segítettem neki bemenni a fürdőbe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Feltörkvő vágy
LobisomemLawrence. A testvérpár, akiknek a szülei meghaltak. Mindketten eléggé megváltoztak, csak az egyikük pozitív, míg másikuk negatív irányba.. Derek Hale, a férfi, aki már elfelejtette milyen az, amikor valakit igazán szeret. Aki sok mindent, és sok min...