part 10

201 59 52
                                    

ووت 3>

.
.
.

با دیدن الکس زیر نور زرد رنگ چراغ خیابون جلو رفت ، اما پسر پیش دستی کرد و زود تر به سمتش اومد ..

"چرا تا این وقت شب هنوز کلیسایی ، مامان نگرانت بود!"

متأسف از دور کردنش آهی کشید ...

"خیلی خب ، باشه .. اینبار یکم مجبور شدم بیشتر بمونم ، به هر حال زیاد اهمیتی نداره بهتره برگردیم "

دستی به جیبش برای چک کردن وسیله هایی که همراش بود کشید .‌.. اوه ..گردنبند صلیبی که میخواست با خودش به خونه ببره رو فراموش کرده بود ..

توی اون تاریکی با چشمای ضعیف قطعاً نمیتونست چیزیو پیدا کنه ، پس از پسرش الکس خواست تا اون گردنبد رو پیدا و برش گردونه ..

.
.

توی تاریکی مطلقی که فقط با پنجره های کلیسا هر از گاهی نور ازش عبور میکرد مشغول جست و جوی گردنبد شد ...
واقعاً درک نمیکرد چرا باید همچین کاریو بکنه وقتی فردا صبح ام میتونستن اونو پیدا کنن ..
ساعتی که دستش بسته بود زمان 1:23 دقیقه رو نشون میداد ..

لعنت بهش .. فردا کلاس داشت و مشغول بودن تا این ساعت به ضررش تموم میشد ...

به سمت محراب غربی جایی که پدرش همیشه دعا میکرد قدم برداشت .. شاید اونجا گذاشته بودش ..

توی اون ظلمات نور ضعیفی که گهگاه چشمک زن میشد از علامتای روی دیوار به چشمش خورد ..

این دیگه چی بود ؟ بازتاب نور ؟
اما وقتی جلو تر رفت مطمئن شد نور از خود نماد روی دیواره ..

هیچ چراغی یا برقی اونجا نبود .. پس .. پس چرا این ..

حیرت زده دستی به علامت عجیب درخشان کشید ..
اما ..
اما کاش هیچ وقت به چیزی که نمیدونست چیه دست نمیزد ....
.
.
.
.
.

با حس سفتی زیرش پلکای لرزونش رو باز کرد .. چند لحظه طول کشید تا خاطرات دونه به دونه به ذهنش برگردن ..

اومدن به کلیسا ..
نماد درخشان ..
جیمین ...

جیمین .. جیمین‌ کجا بود ؟

با نگرانی و دلهره شدید بدون توجه به محیط اطرافش که دیگه هیچ شباهتی به کلیسایی که توش بودن نداشت، بلند اسم جیمین رو صدا میکرد ..

با اولین تلاشش صدای ناله کوچیکی به گوشش خورد ..

چراغ قوه ای که توی کوله پشتیش بود رو به سرعت بیرون آورد و نورش رو توی فضای ناشناخته مقابلش پخش کرد...

کمی اونطرف تر نور روی جسم دردمندی که خودش رو مچاله کرده بود افتاد ..

برای کمک به شخص مجهول جلو رفت اما با اشکار شدن چهره فرد کم مونده بود چشماش از حدقه بیرون بزنه ..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Unbound (Vmin)Where stories live. Discover now