–Հաա պարզա-պարզա, բա ինչ կխմեք Օձի թույն թե գորտի կոմպոտ չէ կարողա սոված լինեք տառականով պիցցա կուտեք (Միրի)
–Չէ շնորհակալություն, քո մայրը մեզ արդեն թեյա բերելու:Հեչ դու ու մամադ իրար նման չեք, ոնց կարա հրեշտակից սատանա ծնվի (Չոն)
–Դու էլ պակաս սատանա չես (Միրի)
–Էս էլ ես, շատ լավա Միրինել արթնացելա հիմա կարող եք խոսել (մամ)
–Ես կպատմեմ, ուրեմն (Չոն)
–Դու ձենդ կտրի ես կպատմեմ (Միրի)
–Միհատ լուռ (մաման գոռալով)
–Թող պատմի նա ով ձեզանից ամենամեծն է (մամ)
–Ես 23 տարեկան եմ (Չոն)
–Իսկ ես 22 տարեկան եմ (Մինա)
–Որ տենցա ես էլ 38 տարեկան եմ (Միրի)
–Այսինքն? (Մամ)
–Դե պարզ չի որ խաբում են? (Միրի)
–Ես չեմ խաբում, ահա սա էլ իմ անձնագիրը (Չոն)
–Ինչ էլ պատրաստ դրածա մոտը (Միրի)
–Կարևորը պարզվեց, որ չեմ ստում (Չոն)
–Լավ ուրեմն առաջինը դու կպատմես Չոնգուկ (մամ)
–Լավ:Տիկին Կամիլա ես Ձեզ մանկուց եմ ճանաչում և որ դուք խոսում էիք Ձեր աղջկա մասին, ամենևին ես նրա դեմ վատ տրամադրված չեմ եղել, այլ միշտ ցանկացել եմ նրա հետ ընկերանալ:Եվ դուք գիտեք, որ ես շատ տաքարյուն եմ և բարկանալու պահին ամեն ինչ կարող եմ ասել և անել ու ես իմ Մինային շատ եմ սիրում ու երբ նա ինձնից նեղացավ Ձեր աղջկա պատճառով ու ես զայրացա և նրան անվանեցի հիմար, բայց ես դա չէի ուզում:Այսքանը... (Չոն)
–Լավ ապրես ճիշտ ասելու համար, հիմա լսում ենք քեզ Մինա (մամ)
–Ես Չոնին շատ եմ սիրում և առանձ նրա չեմ կարող ապրել:Ու երբ նա Ձեր աղջկա հետ ջերմ զրուցում էր, ես սկսեցի խանդել նրան և այս ամենը չէր լինի եթե Ձեր աղջիկը չմտներ պալատ (Մինա)
–Լավ (մամ)
–Ինչա ստացվում բոլորդ իմ դեմ եք?
Տենց արդար չի, բայց ես էլ իմ բացատրությունը ունեմ (Միրի)
–Դե սկսի պատմել (մամ)
–Ուրեմն ես շատ լավ տրամով մտնում եմ պալատ ու սկսում եմ զրուցել սրա հետ ու... (Միրի )
–Ի սրանը որնա? (Չոն)
–Առանձ վիրավորելու (մամ)
–Լավ շարունակեմ, ու մեկ էլ իրա ընկերուհին ասումա <<լավ երևի ձեզ խանգարում եմ ես գնամ լավ զրուցում եք>> ու տենց ջուրը թափեց վրան ու ինքը իրա բարկությունը թափումա ինձ վրա ասելով՝ <<հիմար>> այսքանը (Միրի)
–Մի բան մոռացար ասել, վերջում էլ հյութը թափեցիր վրաս (Չոն)
–Հա ճիշտա ինչի թափեցիր? (Մամ)
–Դե նա ինձ վիրավորել էր դրա համար (Միրի)
–Դե էտ պահը հավես էր, երբ ջուրը իրա ընկերուհին թափեց վրան, ես էլ որոշեցի հյութը թափել (😅)(Միրի)~Մաման քթի տակ ծիծաղեց ~
–Լավ, ուրեմն կլինի այսպես... (մամ)
~Եվ ինձ զանգ եկավ ~
Շարունակելի...