Selam. Siz yorum yapmadıkça benim de tüm yazma isteğim kaçıyor. Lütfen biraz bile olsa belirtin fikrinizi.
|
¦
|
¦
|
|
¬"Ah! Hadi ama Jisung! Daha hızlı!"
Felix Jisung'un saçlarını tutup penisini boğazına kadar yapıştırdı. Jisung sırıtarak ileri geri hareketlerini sürdürürken Felix yüzü kıpkırmızı bir şekilde başını duvara yaslamış nefesleniyordu.
"Aferin."
Jisung dilini toplarında gezindirirken kıkırdadı.
"Aptal." diye ciyakladı sonra. Felix de güldü. Ama gelmek üzere olduğundan yarıda kaldı bu kahkaha ve inlemeleriyle titremeye başlayan bacaklarını Jisung'un tutup sıkmasına izin verdi. Dudaklarından çenesine doğru meniler akan Jisung bu sefer eliyle devam etti ve geldikten sonra artan zevkten faydalanıp elini hızlandırdı. Felix'in tüm vücudu titrerken inlemeleri yükselmiş, uyuşan bacaklarını kontrol etmeye çalışıyordu.
Jisung elini çektikten sonra yavaşça iç bacağına indirip yüzüne sıçrayan menileri temizlemeye ihtiyaç duymadan sağ tarafa yaslanıp durdu.
"Lixie! Lixie! Eğlenceli Lixie!"
Felix durup bu sözlere kahkaha atarken üzerine çöken yorgunlukla yatağına serildi ve Jisung'un yüzünü temizledikten sonra yanına yatmasını dert etmeyip dinlenmeye başladı. Çalan telefonu ise sessiz ortamı bozuvermişti.
"Alo? Hm.. Jis'leyim. Evet. Evet. Ha? Haa?! Chan mı? Ne demek Chan Wonho'ya kendini siktirtmiş!?"
Felix bir süre kahkahalar içinde kaldı.
"Teşekkürler Jeongin. Bugün Chan'dan intikam alalım! Hahahah, tamam.. Görüşürüz!"
Telefonu kapadıktan sonra Felix çıplak üstüyle hızla yatakta doğrulup Jisung'un kollarını tuttu ve "Duydun mu baklayı Jisung?! Duydun mu?!" diye bağırdı.
"Uyuyorlar Lixie, uyuyorlar."
"Ah.. Özür dilerim.. Yani şey demek istemiştim. " Fısıltıyla gözlerini şaşı yaparak devam etti "Duuuyduuun muuu.......?"
Jisung kahakah attıktan sonra başıyla onu onayladı.
"Chanie Chanie Chan Chanie! Demek Wonho, sikmiş, ama Wonho zaten, Wonho zaten siker!"
"Evet. Ama neden onunla takılmış anlamıyorum? Uzun süredir olmamıştı böyle."
"Keyfi, kahyası!"
"Evet ama sinirlenmedim değil. Biz grupça ona Chan bizi siker diyoruz o niye siktiriyor ki kendini? İğrenç!"
"Evet, evet!"
"Neyse, karşı odaya geçeceğim. Gidip semelerin semesi götten yemiş diye dalga geçeyim şununla."
"Tamam-dır."
Jisung'un dudaklarına küçük bir öpücük kondurduktan sonra üzerine baksırını geçirip yurt odasından dışarı çıktı. Ayakları üzerinde bir iki metre adımlayıp diğer odanın kapısını açtı ve içeri daldı. Chan elindeki bira kutusuyla beraber yaoi okuyordu.
Felix kahkahalar atarak ona yaklaşırken Chan kaşlarını çattı.
"Ne oldu Lix?"
"Birileri götten yemiş diye duydum??" Chan göz devirerek Felix'e tekmesini gösterdikten sonra biranın son kalan yudumlarını kafasına dikip boş kutuyu elleriyle buruşturup bir kenara fırlattı. "Wonho'yla sen, ne ayak?"
"Sevgilim?"
"Ne?!"
"Şaka."
"Salak öyle şaka mı olur?! Sen semelerin semesi, gidip semelerin semelerin semesiyle mi sevgili olacaksın yani, hıh!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Club |Multiship
FanfictionFemskz, femteez, femtxt uyarısı. Hyunjin satranç kulübüne girmek yerine yanlışlıkla Fotoğrafçılık Kulübü'ne girmiştir. Tabii diğerleri oraya Azgın Kaltaklar Kulübü demektedirler. Hyunlix, Minsung ve Chanmin DIŞINDA her ship var, ayrıca multifandom...