Yorum atın wallahi keserim götünüzü.
"Yani şimdi siz, çıkıyor musunuz?"
Beti benzi atmış Beomgyu öyle bir ses tonuyla sormuştu ki Hyunjinkötü hissetmişti.
"Evet.. Sanırım.."
"Yani.. Gerçekten çıkıyorsunuz ve sen teklif ettin."
"Hayır! Yani, evet.. Ama kulüpte kalması içindi."
"Ya kalsın kalmasın sana ne bundan Hyunjin? Onu kandırdın!"
"Hayır Gyu böyle deme! Bana açıldığından beri hiç konuşamadık, eskisi gibi olamayacağımızı adım gibi biliyordum çünkü onun bana açıldığını Minho'ya söylemek benim hatamdı. Böylece, bazı şeyleri iteledik."
"Ve Changbin senin ondan hoşlandığını düşünüyor evet."
"Hey, neden bu kadar gerginsin ki sen? Ben bir şekilde halledeceğim tamam mı? Changbin'in gönlünü alana kadar."
"Ben.. Off.. Kötü birine dönüşüyorsun tamam mı? Sana zarar gelsin istemiyorum. Ya Changbin sandığın gibi biri değilse?"
Hyunjin ellerini Beomgyu'nun yanaklarına uzatıp okşadı. Biraz yaklaştı yüzüne doğru. Sıcak nefesini yavaşça üfledi yüzüne.
"Benim arkadaşım olduğun için çok mutluyum Gyu-yah."
Eğilerek yanağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra parmaklarıyla dudağının değdiği yeri okşadı. İrisleri üst göz kapağına dayanıyor, dudakları aralık bir şekilde Beomgyu'nun gözleri içine bakıyordu. Beomgyu bir an gözlerinden yaşlar akacağını ve ona Changbin'i seviyormuş gibi davranmasının nedenini bilmediği bir şekilde canını çok yaktığını itiraf edeceğini düşündü.
"Bu işin sonu iyi bitmeyecek Hyun."
"Tamam bebeğim, ben yapacağım. Merak etme, dikkatli olacağım."
Hyunjin biraz geri çekildi, bu sırada Beomgyu nefeslenmeye çalıştı.
"Ah, sadece bekaretini benimle bozmak isteyeceğini biliyorum. Bunun hakkında ne yapacağım ki?"
"Henüz hazır olmadığını söyle."
"Tch, kabul eder umarım."
"Eder tabii ki. Bir de, yarın benim odaya geliyorsun değil mi? Lütfen. Film izleyeceğiz."
"Evet biliyorum, ne çabuk geçmiş günler ya! Tabii ki geleceğim meraklanma."
"Oh, iyi."
Hyunjin bir iki kıkırdamanın ardından gülmeye başladı.
"Var ya, iyi gündü. Atlattık sanırım."
[...]
"Jinnie.. Bana bir öpücük verir misin?"
Hyunjin gülümsedi. Dudaklara küçük bir öpücük kondurduktan sonra geri çekildi.
"Daha güzel bir öpücük."
Hyunjin bir daha eğildi, yavaş bir şekilde dudaklarını bastırdı. Küçük kalp dudaklarının kendi dolgunları arasında sıkışmasına izin verdi. Hafif bir karşılık aldıktan sonra geri çekildi.
"Bu nasıldı Bin?"
"Mükemmel."
Hyunjin aldığı takdirden sonra gözleri köpürerek yüzünü sağa çevirdi. Dudaklarını birbirine değdirdi, gergindi. Sadece biraz daha hislerle dolu olmasını istemişti. Ama belli ki o kulübe girdikten sonra böyle bir şey mümkün değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Club |Multiship
FanfictionFemskz, femteez, femtxt uyarısı. Hyunjin satranç kulübüne girmek yerine yanlışlıkla Fotoğrafçılık Kulübü'ne girmiştir. Tabii diğerleri oraya Azgın Kaltaklar Kulübü demektedirler. Hyunlix, Minsung ve Chanmin DIŞINDA her ship var, ayrıca multifandom...