"Ah-ah! Cha-! Chan! Yavaş ol! Çok büyük.."
"Aptal bir bakire gibi davranıyorsun."
Chan'ın kahkahasıyla Joong kaşlarını çatıp neredeyse prostatındaki penisle inledi.
"Bu kadar bebek olamazsın?"
"Chan.."
Nefesleri derinleşirken Chan sırıtarak ellerini aşağı doğru ilerletti ve dimdik penisin başına parmağını bastırdı.
"Benden önce olmaz."
"Chan! Seni kaltak.."
Joong'un kendi nefesleri konuşmasını engellerken siyah beyaz uzun saçları hareketli bir şekilde çarşafa sürtünüyordu. Artık uyuştuğunu hissettiği belini bilmem kaç kere yay gibi gereken boşalmak için çaba sarf etse de Chan kahkahayı bastı. Zevk kasıklarında o kadar fazla doldu ki delirircesine Chan'ın elini tutup çekmeye çalıştı. İçinde hızlıca ilerleyen penisin ıslak kalçalara çarpış sesi yatağın gıcırtısına karışırken yanlışlıkla sesini fazla yükseltti;
"Chan!!"
Chan tekrar kıkırdadı "Sikeyim, bunu sevmediğini söyleme bana."
Göğsünden, boynundan ve saçlarından ter damlaları yavaşça süzülürken Joong'un ona bakması tamamen tahrik ediciydi. Artık gözlerine dolan zevk yaşları teker teker süzülmeye başlarken Chan penise yaptığı baskıyı durdurdu ve parmağını yavaşça çekti. Çeker çekmez meninin sıcaklığını göğsünde hissetmişti. Joong her zaman böyle deli gibi boşalırdı. Bu da hoşuna gidiyordu elbette.
Rahat, hızlı ve derin nefeslerin Joong'a ait oluşu bir anlığına sinirini bozdu, hızlandı. Hızlandıkça Joong'un inlemeleri arttı, artık kapının rahatsız edici bir şekilde tıklatıldığını bile duymuyorlardı. Son soğuk ter damlası Joong'un göğüs ucuna düştüğünde kasıklarında yoğunlaşan uyuşuk zevkle içinden çıktı. Kendini biraz çekti ve rahatça boşaldı. Derin nefesler alıp verirken bir yandan deli gibi gülüyordu.
"Zevk aldın mı? Hm? Sen böyle seviyorsun bir kere! Aptal."
"Sikerim çeneni."
"Çenem değil kalçam ideal."
"Sus Chan. Zaten herkes Wooyoung'la seni konuşuyor. Sevgili misiniz siz?"
"Ha? Hayır? Neden amına koyayım? Kırk yılda bir yatıyorum sanki birinin altına. Tamamen seme değilim işte anlayın şunu! İçimde ukte kalan bir ukelik var. Onu tatmin etmeden duramıyorum. Değil mi Joongieee!"
"Tamam! Tamam Chan. Ukesin."
"Sus artık. Birisi kapıyı çalıyor sanırım."
"Bay Choi olmasın?"
"Beni de alın çocuklar der sadece."
Chan kendi sözünün üstüne bir kahkaha atarak yataktan kalktı ve henüz göğsünden aşağıya süzülen meniyi silmeden alt kısmına baksırını geçirip kapıyı ardında kadar açtı.
"Efendim Felix?"
"Siktir.. Seninle hemen şu an sikişmek istiyorum.."
"Hayır, bugün falan olmaz. Çok yorgunum."
"Ah! Ah Chanie çok güzelsin! Çok seksi!"
Felix gözlerini kısarak kızarmış yanaklarıyla iki elini birleştirip yanağına doğru uzattı.
"Hemen hallenme manyak. Neden geldin ki buraya?"
"Şey, öyle.. Sesleri duydum da. Tüm kat duydu gerçi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Club |Multiship
FanfictionFemskz, femteez, femtxt uyarısı. Hyunjin satranç kulübüne girmek yerine yanlışlıkla Fotoğrafçılık Kulübü'ne girmiştir. Tabii diğerleri oraya Azgın Kaltaklar Kulübü demektedirler. Hyunlix, Minsung ve Chanmin DIŞINDA her ship var, ayrıca multifandom...