Cihangir: Bu yapacağımın, yaptıklarımdan daha beter olmaması gerekiyor.
Cihangir: Kaç yaşındasın küçük kız?
Cihangir: Aklına gelebilecek her türlü pisliği yapmış olsam da ne sapığım ne de pedofili...
0540*******: Reşitim...
Cihangir: Ne kadar reşitsin?
0540*******: Siktir, bu tavrının seksi gelmesi sence normal mi?
0540*******: 18 yaşındayım.
Cihangir: Sana neden inanayım?
0540*******: Çünkü başka şansın yok...
0540*******: Seni bir şeylerle sınıyorsam eline koz vermemeliyim, öyle değil mi?
0540*******: Bu yüzden eğer yaşım küçük çıkarsa ve seni suçlayacak olursam, bu mesajı delil olarak kullanabilirsin.
Cihangir: Yaptığın şeye göre oldukça akıllısın küçük.
0540*******: Akıllı olmak değil, yaramaz olmak istiyorum.
Cihangir: Yaramaz olmanın bedelini ağır ödetirim.
0540*******: Nasıl mesela?
0540*******: Göstermelik olan tatlı kafendeki kasanın içinde bulunan silahı bedenimde gezdirerek mi?
0540*******: Yoksa güçlü ellerini boynuma sarıp nefesimi keserek mi?
Cihangir: İstediğin şeyi sana vermeyeceğim.
0540*******: Blöf yaptığımı mı düşünüyorsun?
Cihangir: Yerinde olsam beni sınamazdım.
0540*******: Seni sınıyorum.
0540*******: Ne haldeyim görmek ister misin?
0540*******: Attığın mesajlardan ufacık bir korkum bile yok. Aksine ne kadar tahrik olduğumu bilmek ister misin?
0540*******: Bacaklarımın arasındaki parmağımın ne kadar hızlı hareket ettiğini atabilirim.
0540*******: Beni tehdit etmen beni ıslatıyor.
Cihangir: Bu hastalık küçük.
0540*******: O zaman beraber tedavi olalım çünkü birlikte olduğun kadınlara neler yaptığını biliyorum. Bana ahlak dersi vermek için uygun biri değilsin.
0540*******: Şiddetti seviyorsun ve senin sevdiğin kadar ben de seviyorum.
0540*******: Canımı yakmanı istiyorum.
Beni nasıl bu kadar iyi tanıyorsun?
0540*******: :)
0540*******: İnsanlar beni görmez, ben görünmezim. Kimse tarafından umursanılmam, dikkat çekmem. Yanındaki varlığımı unutup her şeyi yaparlar, izlerim.
0540*******: Beni görmeni istiyorum. Bir tek senin dikkatini çekmek istiyorum.
Cihangir: Bu şekilde mi küçük kız? Beni tehdit edip vücudunu atarak mı?
0540*******: Evet, bu şekilde. Beni görmeni istiyorum ve sana ulaşmayı istiyorum.
0540*******:
Cihangir: Seni bir saat içinde bulurum biliyorsun değil mi?
0540*******: Sence umursuyor muyum? Kendi numaramdan sana mesaj atıyorum babacık.
Cihangir: Bana bu şekilde hitap etme.
Cihangir: Seni bulursam bildiklerin yüzünden ortadan kaldırmam gerektiğini de biliyor musunuz?
0540*******: Biliyorum ve yine de korkmuyorum. İnce boynum senin ellerin arasında kırılabilir.
0540*******: Seni ikna etme işim fazla uzadı. Anlaşmayı kabul ediyor musun, etmiyor musun?
Cihangir: Seni engelleyip geçeceğim küçük kız, boyunu aşan işlere kalkışma.
0540*******: Bunu yapmak istediğine gerçekten emin misin?
Cihangir: Kesinlikle.
*Cihangir kişisi sizi engelledi*
Kendi isteğinle bu engeli açacaksın babacık :) *mesaj gönderilemedi*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ MESAJ | DADDY ISSUES +18
Genç Kurgu0540*******: Hayatında olan kadınların hepsinden sana daha fazlasını verebilirim. 0540*******: Tüm sertliğinle bedenime istediğini yapabilirsin ve ben buna asla sesimi çıkarmam. 0540*******: O kaslı bedenini üzerimde hissetmenin düşüncesi bile beni...