Voorstelen.

515 10 0
                                    

Beste bloggers ik ben roos visser. Ik ben nu 15 jaar ik heb een relatie met Martijn Gerritsen. De boven Stade foto ben ik. Het is soms wel lastig als je vriend dj wil worden. Het is Niet alleen lastig al die aandacht maar ook is het lastig om af te spreken. Dat zorgt niet alleen voor ruzie maar ook leugens. Daarom heb ik dit account aan gemaakt hier ga ik gewoon eerlijk zijn. Niemand leest dit toch? Ik zou beginnen bij het begin. Martijn en ik zijn nu al  1 jaar samen dus voor hij beroemd werd. ik wist wel dat hij muziek maakte en dat hij dat leuk vindt. We zitten nu in dezelfde klas ik kwam pas bij de 2e er bij.  In het begin vond ik hem wel knap. maar hij zag mij toch niet zitten. Ik dacht altijd dat iedereen mij lelijk vond. Ik ben nooit zo meisje geweest die veel make-up draagt altijd beetje mascara en dat was het. ik had in begin ook beugel en bril.
Ik werd heel erg gepest er mee en ben naar een andere school gegaan. toen kwam ik in de 2e bij Martijn. We zitten nu al in de 3e. Ik had van de een op de andere dag mijn beugel er uit. Nu moest ik alleen nog van me bril af. Ik merkte dat Martijn contact met mij zocht en we zijn zo snel vrienden geworden. aan het eind van het school jaar was nog een school feest. Met het school feest had ik me helemaal mooi gemaakt haar los en make-up iets meer en lenzen in. Ik had zelf een jurkje aan met hakken. Ik zag dat Martijn naar me keek en hij niet alleen. Hij kwam naar me toe en danste samen en aan het eind van de avond vroeg hij of ik zijn vriendinnetje wou zijn. Ik zei natuurlijk ja! Die dag daar na hadden we al zomer vakantie ik had gelukkig Martijn zijn nummer. Maar ik ging 3 weken op vakantie en hij niet dus ik zat 3 weken zonder internet. In die zomer werd hij beroemd met de remix van "your body" van Christina Aguilera. Ik had dat natuurlijk helemaal gemist omdat ik heen WiFi had. Toen ik terug kwam van vakantie was hij niet thuis. ik was langs gegaan nog steeds van niets wetende. Ik keek dus ff op Facebook en zag dat 200 mensen meer me vriendje volgde. Ik ging even later naar YouTube en vond het clipje van Martijn. Ik beluisterde hem. Ik was zo trots mij vriendje heeft dit geflikt. Ik besloot hem te bellen.

(R= roos)
(M= Martijn )
M: hallo met Martijn.
R:Heey lieverd met roos.
M: Heey schatje. Ow ja fack je kwam vandaag thuis.
R: ik ben zo trots op je. En ik mis je. Ik was bij je thuis maar je was er niet.
M: klopt ik ben in studio in Amsterdam maar ik kom er nu aan ik heb je zo gemist.
R: je hoeft niet speciaal voor mij te komen.
M: dat moet ik wel want jij bent mijn vriendin en ik hou van je en ik heb je 3 weken niet gezien dus ik kom.
R:Hahah ik hou ook van jou.
M:tot zo lieverd
R: tot zo.

Ik ben zo stapel op hem en hij op mij. we maakte echt tijd voor elkaar. Zijn carrière stond op de 2e plek en ik op de 1e ik merkte het in alles. Maar mocht ik dit wel van hem vragen? Ik voor zijn carrière?

Blog?! (Martin Garrix)(Ariana Grande)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu