I am Back!

138 10 6
                                    

Heey mensjes omdat ik al ff niet had geupdate nu voor jullie 2 hoofdstukjes op 1 dag. veel lees plezier!! xxx
------
Beste bloggers, het is nu bijna een jaar later dat ik een ongeluk kreeg en iedereen dacht dat ik dood was maar nee. ik zal het uit leggen. toen ik naar beneden viel heb ik mijn hoofd heel hard gestoten en me knie was open ik ben uit de auto ge haalt door een vrouw die in het bos er naast woonde Zei heeft mij verzorgt 4 maanden lang. ik ben nu nog steeds in Australië en niemand weet dat ik leef. ik had zo zware hersen schudding dat ik de 2 maanden daar na nog steeds niet zo goed wist wie ik was(mijn verleden) en de mensen om me heen( familie,vrienden). dat weet ik nu trouwens ook niet zo goed. ik heb me zelf wel ge googelt en ik zag dat mijn ex Martin garrix was. hoe hij in het echt heet weet ik niet zo goed. Volgens mij was hij dj. maar ik had ook al gezien dat hij nu een vriendin heeft. wacht ik zoek ff op hoe ze heet..... een ene anouk Vlissingen. heel ander typ dan mij blond haar beetje trutig.ik ga zo Martijn bellen dat ik morgen naar huis kom. me ouders heb ik al gebeld.

M: hallo met martin

Ik durfde niks te zeggen nu ik zijn stem hoorde wist ik op eens dat ik nog met hem had voor ongeluk

M:hallo wie is daar
R: hoi
M: wie ben jij?
R: r..r...r..rrrrrr
M: wat? Ik heb geen zin in grapjes. doei
R: wacht wacht!!
M: wat is er dan.
R: ik ben het.... r.. roos
M: Wat?! Dat kan niet want roos in van een klif gevallen endat kan ze gewoon niet overleven.
R: blijkbaar wel
M: hou op met deze grap.
R: het is geen grap Martin.
M: jawel want roos noemde me altijd Martijn en nooit Martin.
R: ik belde alleen omdat ik morgen naar Nederland kom. daar ben jij nu toch ook?
M: ja, maar...
R: ik zie je morgen dan wel, dan zie je het dat ik het echt ben.
M: oké tot morgen dan. ik haal je wel op.
R: oké tot morgen.
Pdf ik ben nu al zenuwachtig.maar zo ie zo word het niks meer hij heeft een vriendin. Als ik daar met me gedachte blijf word het ook niet lastig

Blog?! (Martin Garrix)(Ariana Grande)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu