Martijn ondekt alles.

141 7 1
                                    

Hello mensjes
Hier stopt het bloggen en gaat het veder in de ogen van roos en Martijn. Tenminste ik zit er aan te denken. Hier nieuw hoofdstukje uit de ogen van roos.

---------------------
Eindelijk in mijn hotel aan gekomen. na geen antwoord te hebben gekregen van Martijn ben ik naar m'n hotel gegaan. In de auto had ik de radio aan en ze hadden het nog steeds over mij dat ik leef. Ik neem even een douche en kleedt me makkelijk aan. Er wordt op eens heel hard op de deur gebonkt. Snel loop ik er naartoe bang voor schade. Ik doe de deur op een kier maar word heel hard volledig opengeduwd en Martijn loopt met grootte passen naar binnen. Niet geinteseerd dat ik daar met alleen lingerie aan sta.

" GODVERDOME WAT BEN JIJ EEN TRUT, JEZUS HOE KAN JE, WEETJE DAT IK JE WEL IN ELKAAR KAN SLAAN."

" doe is even rustig mag ik me ff aankleden."
" ik heb je tifus lichaam al vaak genoeg gezien, maar ik niet aleen he, godverdome roos! Met een van m'n beste vrienden. Je bent EEN GESTOORDE SLET, hoor je me roos GESTOORDE HOER SLET. Als ik dit had geweten voor jij  'dood' was boeide het me niks. EN DAN OOK NOG OP INTERNET ZETTEN MET MEER DAN 200 LEZERS BEN JE HELEMAAL GEK JOH! V.A.L D.O.O.D plzzz. IK HAAT JE. JE HAD INDERDAAD GELIJK DAT IK JE DAN HAAT. IK HOEF JE NOOIT MEER TEZIEN HOER."
Met die worden zag ik Martijn de deur uit lopen

" Martijn plzz laat het me uitleggen."

Dit kan niet waar zijn gvd heel m'n leven is verpest. Met grote stappen loop in naar de badkamer en pak een doosje met spulletjes er in. Ik open hem nog in de bad kamer er licht een kapot scheer mesje in en verband en andere scherpe voorwerpen.

Roos dit ben jij niet dit is het monster in jou! Te diep in gedachtes pak ik het mesje.

Blog?! (Martin Garrix)(Ariana Grande)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu