Beste bloggers. Sorry dat ik gister op eens stopte met mijn verhaal. Maar ik werd gister gebeld door mijn manager dat mijn cover song " love the way you lie" nummer 2 in Engeland is. dus dat is best hoog voor een amatuur. Daarom moet ik morgen al terug naar Nederland. Voor mijn eigen single. Maar ik zou verdergaan bij mijn verhaal. Ik was toch niet naar hem toe gegaan. Puur omdat er eigenlijk niets is veranderd tussen ons. Net iets na dat Martijn was weg gegaan begon het te regenen. In de VIProom is het overdekt dus wij stonden lekker droog. Een uurtje later begon het heel hard te onweren en te waaien. Mijn vriendin had een kwartiertje eerder al een taxi gebeld en die zou er nu zijn. We besloten om te rennen naar de uit Gang maar eerder dat we daar waren, waren we zeik nat, mijn vriendin liep meteen naar de taxi maar ik zag een hele bekende jonge die naar een dure auto liep. Ik was onder tussen ook Zeik nat net als die jongen. Ik riep maar gewoon de eerste naam die in me op kwam. "MARTIJN." De jonge draaide zich om en het was inderdaad Martijn. Ik liep naar hem toe. "wat doe jij hier nog? je was een uur geleden weg gegaan." "ja, ik had iemand een wappje gestuurd en ik dacht dat die gene zou komen maar zij kwam niet op dagen." "ow oké." Zei ik schuldig. Opeens stapte de gozer uit de dure auto. Het was Tiësto"Martin ga in de auto zitten we gaan." Martijn deedt wat werd gezecht en ging met zeik natte kleding in de auto zitten en zij niks meer tegen mij. Tiësto daar in tegen "die gozer hier vind jou leuk echt leuk leuk en wild met jou wat. En jij laat hem gewoon in de zeik regen staan. Dat jij nou denkt dat je iedereen kan krijgen. Dan zeg ik het al vast, dat kan je niet en nu vind hij je leuk. straks ben je te laat en dan gooi je weer heel Zijn leven op z'n kop. Dus donder lekker op naar Nederland en zoek daar een vriendje en val deze jong niet meer lastig anders heb je met mij te maken. Dus op donder vieze hoer. Daar is je taxi." Hij wees naar mijn taxi en stapte boos in ik zag dat hij meteen aan het praten was met Martijn maar ik liep toch maar naar me taxi net voor ik in wil stappen kijk ik naar de auto van Tiësto en Zie Martijn naar me kijken ik stap in en we redden weg.
-------------------------------
Heey vinden jullie het een beetje leuk of hebben jullie tips?
Ik probeer zo vaak mogelijk een blog te plaatsen in de ogen van roos maar dat is soms lastig.
Het gaat nu nog even zo door. later stopt het blog verhaal en gaat eigenlijk real live beginnen. Tenminste als genoeg mensen het boek lezen.Veel lees plezier liefs xx
JE LEEST
Blog?! (Martin Garrix)(Ariana Grande)
Hayran KurguDit verhaal gaat over de vriendin (roos visser) van Martijn Gerritsen of beter bekent als Martin garrix. Ze verteld over hun relatie en de ruzie's. Ze heeft geen idee dat wel 2000 mensen haar verhaal lezen. Komt Martijn hier door in problemen en ken...