A new time!

99 3 0
                                    

Onder weg naar huis stoppen we veel eerder dan ik dacht.
"Ik heb een verrassing voor je." Zegt martijn. "Wat dan, zeg het!" "nieuwsgierig aapje" zei hij terwijl hij in mijn wang kneep. Wat hij altijd al heeft gedaan. " doe je ogen dicht" "oke" zei ik. We begonnen weer met rijden op eens hoorde ik dat we op grint reden. " waar gaan we naar toe?" "Dat zie je zo my love." Elke keer als hij dat zei smelt ik weg en hij weet dat. "Oke haha"zei ik maar uiteindelijk na een tijdje komt de auto tot stilstand. "Oke blijf zo zitten ik kom er aan" hij stapte uit net voor ik mijn ogen wou open doen horde ik martijn zeggen " dicht houden lieverd." En hij deed de deur dicht. Nog voor ik mijn ogen opnieuw wou openen ging de deur aan mijn kant open. 

Even later stond ik in een ruimte het klonk hol toen ik binnen kwam. Het getik van m'n hakken echode door de ruimte. "Oke we zijn er je mag je ogen open doen." Voorzichtig open ik m'n ogen. Mijn mond viel meteen open een grote hal kwam me tegemoet. Ik wou wat zeggen maar was het alweer kwijt. Wat een mooi huis. " ons nieuwe huisje. Naja haal het je er maar van af." Zei martijn. " martijn wat is het mooi, maar waarom eigenlijk?" Vroeg ik nieuwsgierig. " oke luister goed naar me. Ik heb dit huis gekocht voor ons samen ik wil alles met je doen. Gelukkig worden! Oud worden! Trouwen! Kindjes die hier rond huppelen, dit word ons huis met een toekomst. Lieverd..." Hij pakte mijn hand beet ergen had ik een gevoel wat hij ging zeggen en wat hij ging doen. Maar ook voelde ik angst dat ik dit niet wil. En op nieuw vroeg ik me af of martijn wel de man is voor mij. Al snel werd ik uit mijn gedachtes gehaald door martijn. "... Ik hou van je en ik zie een toekomst met je wil je met mij....."

Blog?! (Martin Garrix)(Ariana Grande)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu