Beste bloggers. Dit was een zware nacht ik mis hem zo maar Tiesto zij dat ik hem met rust moet laten. Ik heb alleen ontdekt dat hij in het zelfde hotel slapen en dat is kut. Er zijn zo veel mensen op de wereld en telkens kom ik hem tegen. We gingen vanochtend eten in het hotel en ik kwam Tiësto tegen hij Boodt zijn excuses aan. ik keek naar waar hij terug liep en zag Martijn naar me kijken. Ik en mijn vriendin gingen tegelijk weg met Martijn en Tiësto. Misschien iets te toevallig. we gingen alle twee in de lift naar verdieping 5 van de 16. Ik durfde niks te zeggen door Tiësto maar mijn vriendin wel ze vroeg aan mij of dat ik in de middag naar strand tent wou gaan. En dat ik me op me best moest omkleden want ze ging een boy voor me regelen. Op dat moment durfde ik niemand aan te kijken en toen de deuren open gingen van de lift liep ik door naar mijn kamerdeur en sprak tijd af met mijn vriendin om 1 uur bij de ingang van het hotel. Zo gezegd zo gedaan. Ik liep mijn kamer uit en ik had hakken aan en een strandjurkje ( bovenstaande foto) ik liep naar de lift maar het duurde heel lang voor hij kwam ik besloot gewoon heel rustig naar beneden te lopen. Ik was bijna beneden de laatste trap en Martijn was aan het praten met een bewaker en met Tiësto ik had me vriendin ook al gezien. Maar Ik was zo geconcentreerd op Martijn dat ik mijn voet verkeerd neer zette en ik beneden lag. ik Zag Martijn naast me zitten. Het eerste wat ik dacht en deed was het uitschreeuwen van de pijn ik huilde en schreeuwde. Martijn probeerde me rustig te krijgen en ging tegen me praaten. "roos... Roos hoor je me?" "ja." "oké blijf mij aan kijken en knijp maar in me hand als je pijn heb." Ik kon heel zijn hand we kapot knijpen maar ik doe het niet. "me arm het doet zo pijn." "ja ik zie het maar kijk mij maar aan ik vertel wel wat er is als je dat wil." Zei hij heel lief. "jaa wat?" Meer kreeg ik er niet uit. "je heb een paar breuken in je arm denk ik je arm licht raar. je ving je zelf er mee op. je viel van best hoog. maar kijk mij maar aan de mensen hier doen wat om je arm voor minder pijn. de ambulance is al gebeld. Hou vol. Het komt goed schat." Veel tijd om er over na gedenken had ik niet want vlak daar na werd alles zwart.
JE LEEST
Blog?! (Martin Garrix)(Ariana Grande)
ФанфикDit verhaal gaat over de vriendin (roos visser) van Martijn Gerritsen of beter bekent als Martin garrix. Ze verteld over hun relatie en de ruzie's. Ze heeft geen idee dat wel 2000 mensen haar verhaal lezen. Komt Martijn hier door in problemen en ken...