Бавно отворих очи, държейки главата си, докато усещам дълбоко главоболие и се чувствам леко замаяна.
Огледах се, за да видя огромна стая, бях на голямо легло, до него имаше изискана странична масичка, а пред леглото имаше огромна тоалетка с всякакви козметични продукти, а от другата страна на леглото имаше врата , вероятно тоалетната и огромен шкаф отстрани на тоалетката.
„Хей принцесо."
Стреснах се от студения, дълбок глас, който внезапно проговори от нищото и бързо се завъртях от едната страна на другата, опитвайки се да разбера откъде идва гласът.
Кой, по дяволите, беше това??
Г.Т на Авторката.
Мъжът видя, че Натали се стресна, докато тя се оглеждаше навсякъде, но не успя да намери никого.
Мъжът седеше в ъгъла на стаята и бавно се изправи, за да тръгне към нея.
Г.Т на Натали.
Изведнъж видях мъж да идва към мен от ъгъла на стаята. Изглеждаше наистина висок. о Мисля, че беше човекът, който ме отвлече като разпознах мускулестите ръце.
Започнах да се паникьосвам.
„К-къде съм аз? И к-кой си ти? Какво искаш от мен?" Започнах да му задавам въпроси, тъй като бях паникьосана.
„Уау уау. Успокой се принцесо. Няма да те навредя, освен ако не направиш нещо против моята воля." каза той и аз видях усмивка на лицето му, тъй като сега е пред леглото, лунната светлина падаше по лицето му.
„Аз съм Джунгкук, между другото. Джеон Джунгкук."
Джънгкук.....
Известно време се взирах в лицето му, изучавайки чертите му.
Еха. Колко е перфектен. Очите му бяха като тъмни перли, блестещи през светлината, устните му бяха просто... ПЕРФЕКТНИ. Кожата му беше безупречна. Никога през живота си не съм виждала толкова перфектен мъж, колкото е той.
Откъснах се от мислите си, когато се осъзнах-
Изчакайте една проклета секунда. Какво, по дяволите, си мислиш Натали. Той, по дяволите, те отвлече. Луда ли си?!
Г.Т на Джунгкук.
Докато се приближавах към леглото, най-накрая успях да разгледам лицето й, тъй като лунната светлина осветяваше лицето й.
По дяволите Натали. Колко си перфектна. Очите ти са дълбоки като кладенци и прекрасни като блестящи перли. Кожата ти е толкова безупречна. Устните ти... ПЕРФЕКТНИ! Нямам търпение да те направя моя.
Въздишах и се изкашлих преди да кажа
„Знам, че съм красив, принцесо."Г.Т на Натали.
Тогава осъзнах, че го гледам твърде дълго.
„Искати се! И не смей да ме наричаш принцеса. АЗ. НЕ. СЪМ. ТВОЙТА. ПРИНЦЕСА!"
„Какво каза?" той ми се присмя в отговор с широка усмивка на лицето си,докато се приближаваше към мен.
„Н-не се приближавай до мен", заекнах.
Страхотно. Просто страхотно. Трябваше да заекваш, нали Натали?
Той се приближи и тогава забелязах, че има много татуировки, татуирани на ръцете и шията му и най-лошото от всичко - проклет ПИСТОЛЕТ.
„Моля те, не ме наранявай"изхлипах аз.
Той седна отстрани на леглото и аз се измъкнах от него, тъй като бях уплашена.
Той видя движенията ми, докато държеше кръста ми здраво, изпращайки тръпки по тялото ми и ме придърпа по-близо до тялото си, докато вдигна брадичката ми с ръка и каза: „Няма от какво да се страхуваш, скъпа, просто направи каквото ти кажа и няма да съжаляваш. Но опиташ ли се да избягаш, ЩЕ съжаляваш", каза той, наблягайки на думата „ще".
Преди да стане от леглото, той добави „Ще те направя моя, моя единствена", а следващото му действие ме остави шокирана и отвратена.
Току що ме целуна?!
Иулл. Гадост.
Но аз очевидно не му отвърнах на целувката, а сложих ръце на гърдите му, опитвайки се да го отблъсна от мен, но той стегна ръката си около кръста ми и се дръпна след няколко секунди и ме остави сама в този тъмен ад.
„Смотаняк.. Кой си мисли, че е?
Гнусна гадост.."
прошепнах, докато грубо разтривах устните си.
YOU ARE READING
Моя си || JK FF
Romance„Хей принцесо", извика той. Не можах ясно да видя как изглежда мъжът, но беше адски висок. "К-къде съм аз? И к-кой си ти? Какво искаш от мен?" Натали не знаеше, че е била отвлечена от най-голямата мафия в Корея. да ШЕФ на мафията. ДЖЕОН ДЖУНГК...