Глава.12

81 9 0
                                    


Джънгкук...............









Се целуваше с друго Момиче...







Сърцето ми се разби на милиони парчета, когато видях тази гледка. Не можех да повярвам на очите си. Мислех, че ме обича. Всички казаха, че ме обича, да му дам време, а аз го чаках по дяволите.

Но сега той се забавлява с друго момиче.

Краката ми започнаха да треперят, тъй като бях шокирана и тъжна.

Шибана.


Тъжна.


И Разочарована.

Всички спомени, които имахме, започнаха да преследват в съзнанието ми. Как беше до мен, когато сънувах кошмари. Как ми обеща, че ще ме защитава каквото и да става. Как ме гушна да спя...

Имах тази малка надежда, че един ден скоро той ще дойде при мен и ще каже "Обичам те, принцесо".

Но сега...

Виждах как се наслаждаваше на всеки един момент с тази кучка.

Сълзите заплашваха да капнат и вече не можех да се сдържа.

Докато се канех да си проправя път към стаята си, гърнето, което стоеше до мен, падна със силен трясък и забелязах, че Джънгкук ме гледа.

„Наталия", погледна ме той, докато осъществихме зрителен контакт.

„Моля, нека ти обясня", каза той, тъй като ясно забеляза сълзите ми.

Бързо изтичах до стаята си, тъй като видях, че той ме следва отблизо.

„Скъпа, чакай, не е това, което си мислиш, че е."

„НЕ Е ТОВА, КОЕТО СИ МИСЛЯ, ЧЕ Е??!! ТОГАВА КАКВО Е?! ИЗЯСНЯВАШЕ СЕ, ЧЕ ИМАШЕ МОМЕНТА ОТ ЖИВОТА СИ, ТАКА ЧЕ ЗАЩО НЕ ОТИДЕШ И ПРОДЪЛЖИШ!!?"

Влязох в стаята си и го затворих с трясък в лицето му, докато се хвърлих в леглото, докоснах колене до гърдите си и започнах да плача.

„Как можа да ми причиниш това?" попитах, докато той непрекъснато блъскаше вратата ми.

.........

Джунгкук можеше да чуе всяка една дума от това, което тя казваше.

„Как можа да ми причиниш това? Мислех, че ме обичаш и чаках. Дадох ти шанс. Мислех, че искаш да ме защитиш и чаках. Мечтаех за деня, в който ще дойдеш при мен и ще кажеш че ме обичаш. И правиш това? Точно пред мен. Как можа? Всички казваха, че ме обичаш, но аз не бях готова да те слушам, но след като показа колко много те е грижа за мен, бях готова да ти дам шибан шанс Но всичко това беше просто шибан акт, ти просто си играеше с чувствата ми през цялото това време", извика Наталия.

„Скъпа, моля те, бях пиян, просто исках да..."

„ДА НЕ СИ СМЕЕШ ДА МЕ НАРИЧАШ КАТО СЛЕД ТОВА, КОЕТО НАПРАВИ, ШИБАН ПЛЕЙБОЙ!!" Наталия му извика в отговор.

Сърцето на Джънгкук се разби, докато слушаше думите й. Не можеше да повярва, че тя всъщност е била готова да му даде шанс да се докаже.

Г.Т на Джънгкук.

Какво съм направил? Тя беше готова да ми даде шанс да се докажа, но аз...

_______________________

Моя си || JK FF Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum