22:55 ч.с
„Ари, аз се прибирам. Смяната ми свърши!"
„Добре, Нат. Прибери се вкъщи безопасно. Знаеш, че тези дни е малко опасно през нощта. Чу новините, нали? За мафията, която обикалят по улиците през нощта?"
"Да. Не се притеснявай, Ари. Чао. Ще се видим."
Беше наистина тъмно и самотно, когато излязох от магазина, което ме накара да се притесня, защото обикновено се прибирам с Ари, но днес тя работи допълнителен час.
Улицата беше наистина тиха, тъй като обикновено много превозни средства не минаваха този път и тъй като беше наистина тъмно, успях да различа само изображение на котка, която минаваше. Обикновено ми отнемаше половин час, за да стигна до вкъщи, но изведнъж започна да вали наистина силно. Нямах друг избор, освен да започна да бягам.
БЯГАЙ БЯГАЙ НАТАЛИ!!
Тичах колкото можех по-бързо по улиците, трябваше да бъда малко внимателна, тъй като пътищата бяха доста хлъзгави поради дъжда, но когато се приближих до къщата си, очите ми хванаха нещо необичайно.
Черен микробус паркира на две пресечки от къщата.
ПО ТОЗИ ЧАС !?
И аз се изплаших доста, като си спомних какво ми каза Ари за мафията, които дебнат по улиците.
Възможно ли е да са те?
Мафията?Игнорирах го, мислейки, че трябва да е някой човек, който посещава съседите, бях само на една пресечка от къщата си, когато видях висок, доста мускулест мъж да върви към мен и бързо ускорих крачка.
Само още един шибан блок Нат. Побързай по дяволите!
Но преди да успея да стигна портата на нашата къща, усетих как огромна мускулеста ръка се увива около кръста ми, а другата уви кърпа около носа и устата ми и следващото нещо, което осъзнах...
...Всичко потъмня......
ESTÁS LEYENDO
Моя си || JK FF
Romance„Хей принцесо", извика той. Не можах ясно да видя как изглежда мъжът, но беше адски висок. "К-къде съм аз? И к-кой си ти? Какво искаш от мен?" Натали не знаеше, че е била отвлечена от най-голямата мафия в Корея. да ШЕФ на мафията. ДЖЕОН ДЖУНГК...