Събудих се от шум на счупена чаша. Погледнах наляво, за да видя, че Джунгкук не е тук.
Къде е?
Но изведнъж забелязах тъмна фигура, застанала до отворения прозорец, който беше счупен.
„К-кой си ти?" Попитах, нервно.
Докато го казах, той започна да идва към мен.
„Кой си ти?" попитах този път по-уверено.
„Какво искаш?" Започнах да се паникьосвам, когато видях тъмната фигура само на няколко крачки от мен.
„Джунгкук!!" Извиках. „Джунгкук, моля те, спаси ме.." Изхлипах, тъй като не знаех какво да правя.
Моля те къде си..
Но точно когато се канех да изкрещя отново, една ръка сграбчи двете ми ръце и ги завърза на стегнат възел с въже.
„Пусни ме!" Изкрещях му, опитвайки се да звуча възможно най-силно.
И следващото нещо, което усетих, беше, че той започна да ме съблича.
„М-моля те спри. Пусни ме."
Можех да видя усмивка да пълзи по лицето му.
„Не! Н-не ме докосвай. М-моля те, не прави това", умолявах аз.
„ДЖУНГКУК !!"
Събудих се, паникьосана, дишах тежко, погледнах нагоре и видях, че съм в скута на Джънгкук и той ме прегръщаше силно, със сълзи в очите.
„Скъпа..." прошепна той и аз не разбрах какво ме хвана, защото следващото нещо, което разбрах, започнах да плача в гърдите му, прегръщайки го силно, тъй като по някаква причина се чувствах в безопасност в ръцете му.
„Джунгкук ..." извиках.
„Шшт принцесо, беше просто кошмар, нали?"
Плаках по-силно.
„Скъпа , не плачи, аз съм тук, любов."
„Д-Джунгкук, с-срах ме е ", заекнах.
„Шшт, всичко е наред, скъпа, сега съм тук, не се притеснявай, нищо няма да ти се случи, хм? Ще те защитя каквото и да става, така че заспивай сега, принцесо", и той ме прегърна по-силно, докато аз заспах в ръцете му.
Г.Т на Джунгкук.
Поставих Наталия на леглото й бавно и тъй като исках да изчистя ума си от нещата, реших да отида в клуба, въпреки че обикновено не го правя.
В клуба
Отпих от вероятно 10-то си питие и бях напълно не на себе си, когато видях размазана фигура да идва към мен и се настани до мен. Вероятно беше в началото на 30-те, тя беше облечена в наистина секси, тясна черна рокля и веднага разбрах какво е намислила.
„Здравей, красавецо", каза тя и ми намигна.
„Хей, секси", отвърнах аз, отвръщайки й с намигване.
Без повече дума, тя ме сграбчи за врата и разби устните си в мен, а аз, глупаво, я целунах в отговор.
Както и да е. Все едно някой ме обича.
„Какво ще кажете да продължим това у дома, става ли?" попитах я, докато я хванах за ръка и я поведох към моята кола.
Тя кимна.
Г.Т на Наталия.
Събудих се с натежала глава, тъй като бях плакала, за да спя в ръцете на Джунгкук, но той сякаш ме беше изоставил. Сърцето ми се разсърди при мисълта, че той всъщност ме беше оставила сама, докато имах най-голяма нужда от него.
Както и да е. Все едно ме обича.
Станах от леглото, препъвайки се, и се насочих да си взема чаша вода...
Когато............................
__________________________
ESTÁS LEYENDO
Моя си || JK FF
Romance„Хей принцесо", извика той. Не можах ясно да видя как изглежда мъжът, но беше адски висок. "К-къде съм аз? И к-кой си ти? Какво искаш от мен?" Натали не знаеше, че е била отвлечена от най-голямата мафия в Корея. да ШЕФ на мафията. ДЖЕОН ДЖУНГК...