~Полунощ~
Г.Т на Натали.
Събудих се с тежко главоболие, тъй като усетих нещо тежко около кръста си. Докато бавно се опитвах да седна на леглото, видях, че това беше мускулеста ръка, която беше обвита около кръста ми.
Как по...? Как въобще се озовах тук??
Огледах се, за да видя, че се намирам в непозната стая не можах да видя добре, тъй като беше тъмно, вероятно рано сутринта.
Когато погледнах надясно, не можех да повярвам на това, което видях.
ДЖУНГКУК ЛЕЖЕШЕ ДО МЕН И БЕШЕ ОБВИВК РЪКАТА СИ ПРЕЗ ТАЛИЯТА МИ!?
Боже мой! Как влязох тук?? Трябва да се измъкна възможно най-скоро.
Но когато погледнах надолу към лицето му, което беше близо до рамото ми, видях колко е сладък, докато спи. Как може един мъж, мафия, да е толкова сладък като бебе и в същото време да изглежда груб?
Но също така имаше и това странно чувство в ума ми, което ми казва да не си тръгвам, да остана. Наистина се чувствах в безопасност в прегръдката му, но... защо? Не трябва да се чувствам така, нали? Той е лидер на мафията, той ме отвлече, но въпреки това се чувствам в безопасност с него?
Опитах всичко възможно да освободя тялото си от силната му ръка, но без успех. Ръката му беше здраво, здраво обвита около кръста ми, сякаш искаше да ме задържи до себе си завинаги.
тъй като не можех да помръдна и също така нямах никаква енергия, тъй като не бях яла около два дни, легнах обратно и заспах, чувствайки се изключително уморена и замаяна.
~Следващата сутрин~
Г.Т на Джунгкук.
Събудих се в обичайното си време и видях Натали да спи спокойно до мен. Изглеждаше наистина красива отблизо. Как нямам търпение да я направя моя...
„Добро утро принцесо", прошепна той и излезе, оставяйки заспалата ти фигура сама.
Г.Т на Натали.
Станах, слънчевите лъчи удряха право в лицето ми и се огледах наоколо, за да не видя следа от Джунгкук.
Ааа.. Слава богу, че го няма.
Станах възможно най-бързо и възможно най-тихо, въпреки че нямах достатъчно енергия, надникнах през отворената врата, за да видя дали коридорът е свободен и се затичах към него.
YOU ARE READING
Моя си || JK FF
Romance„Хей принцесо", извика той. Не можах ясно да видя как изглежда мъжът, но беше адски висок. "К-къде съм аз? И к-кой си ти? Какво искаш от мен?" Натали не знаеше, че е била отвлечена от най-голямата мафия в Корея. да ШЕФ на мафията. ДЖЕОН ДЖУНГК...