„Аааа..", извиках аз, когато почувствах остра пронизваща болка в главата си и особено в ръката, която порязах.
„Будна си", чух, Джунгкук.
Бавно обърнах глава към посоката, в която чух гласа му, и го видях да седи на удобно кресло.
„Какво стана?" попитах, глупаво.
„Питаш ме какво се случи?!! След всички неприятности, които причини??!!" извика той в отговор на мен.
„Н-не И-изках", млъкнах аз.
„Не исках? Какво изобщо имаш предвид "не исках"? Защо, по дяволите, изобщо направи това?? ОТГОВОРИ МИ!"
„Аз..." Бях изгубена за думи и бях по-нервена, защото в момента Джунгкук наистина ми беше ядосан, но реших да говоря за себе си.
„Създадох проблеми, така че защо ме спаси? А? Можеше просто да ме оставиш да умра там, не че ти пукаше така или иначе. Така че защо, по дяволите, ме спаси?? Ти беше този, който ме спаси, а сега твоето мъмрене аз, че създавам проблеми?? Уау."
„Ти..." Виждах го как гори от гняв, но преди да успее да се приближи към мен, Таехьонг и Джимин влязоха вътре и Джунгкук излезе ядосан от стаята.
„Какво става с него?"попита Таехьонг.
„Не знам, питай него, скапан задник", отвърнах ядосано.
„Уау уау Наталия, успокой се", изкиска се Джимин.
„Съжалявам, Лол", изкикотих се в отговор. "Но всъщност Джимин, защо, по дяволите, той ме спаси, когато аз му създавам проблеми? Какъв, по дяволите, му е проблемът? Просто искам да се измъкна от тази шибана дупка."
„Наталия, моля те, дай му още малко време. Той те обича, въпреки че не го показва. Той те обича толкова много. Той просто не знае как да се контролира и да покаже колко много те обича. Така че, моля, дай му малко време", обясни Таехьонг.
„Пффт. Той ме обича? Задника ми", присмях се аз.
Още известно време имахме приятен разговор, когато сестрата влезе „Господине, тя ще бъде изписана сега, тъй като изглежда добре и не е претърпяла сериозна операция, благодаря ви" и тя излезе.
„Ааа, слава Богу", казах аз.
Техьонг и Джимин се изкикотих.
Г.Т на Джунгкук.
Прибрахме се у дома, след като Наталия беше изписана и аз се измих и сега съм в хола с останалата част от бандата ми, когато видях Наталия да излиза от тоалетната, облечена в широка тениска и къси панталонки, когато Казвам къси, наистина къси.
Подяволите. Как може някой
да е толкова красива?„Хм, днес ще спиш в стаята ми", казах аз.
Можех да почувствам, че всички очи са вперени в мен и докато погледнах към Наталия, видях шокираното й лице, а също и тя изглежда малко нервна.
Каквото и да е, не ме интересува.
„Луд ли си?" - попита ме Tаехьонг.
„Оооооооо", чух Джимин, но не им обърнах внимание.
„Стаята е зад левия ъгъл", казах аз, сочейки към стаята в ъгъла на хола.
Г.Т на Наталия.
Какво, по дяволите, каза току-що?? Да спя в неговата стая?? Пфф, каква забавна шега. Сякаш.
„Шегуваш ли се с мен в момента? Пффт. Сякаш някога ще се съглася да спя с задник като теб. Честно казано, ще спя с всеки друг, освен с теб", казах раздразнен.
„Извинете ме, млада дамо, това е МОЯТА къща и вие ще се подчинявате на правилата Ми. Ако не, ще има тежки последствия. Но ако сте готова, аз също нямам проблем", каза той, наблягайки на думата „МОЯ" докато ми намига глупаво.
„уффх, спри с това. Гадно", отвърнах аз, завъртя очи и отидох в стаята му, както той каза.
„Такъв глупав задник. Кой си мисли, че е? БОГ?? задник."
„ИЗВИНЯВАЙ??!! КАКВО КАЗА ТОКУ-ЩО??"
„Казах, че си ТЪП ЗАДНИК!!" извиках аз и му изплезих език.
Чух другите да се смеят. „Беше Добро Наталия ." „Чаках го, хаха."
__________________________
Гласувайте. 💋
YOU ARE READING
Моя си || JK FF
Romance„Хей принцесо", извика той. Не можах ясно да видя как изглежда мъжът, но беше адски висок. "К-къде съм аз? И к-кой си ти? Какво искаш от мен?" Натали не знаеше, че е била отвлечена от най-голямата мафия в Корея. да ШЕФ на мафията. ДЖЕОН ДЖУНГК...