Глава.8

90 8 0
                                    

Събудих се със силно главоболие, за да видя, че съм сама в стаята си и видях, че има къса рокля с бележка „Облечи това и слез долу", в ъгъла на леглото, така че бавно станах от леглото и  влязох в тоалетната за сутрешната си рутина. 

Няколко минути след сутрешната рутина стоях в хола, а всичките 7 членове на бандата седяха на дивана с купища файлове до тях.  Всъщност бях малко нервена в този момент, тъй като се чувствах комфортно само сред някои членове, не всички, когато Джунгкук ме забеляза.

„Ела тук и седни до мен", поиска той.

Отидох до мястото, където той седеше и бавно седнах малко по на далеч.

„Казах тук", посочи той малко по-високо от преди, сочейки мястото точно до себе си, привличайки вниманието на другите членове, докато аз гледах надолу засрамена и седнах до Джунгкук.  За моя изненада той хвана лявото ми бедро и ръката и ме придърпа по-близо до себе си, обвивайки ръката си около кръста ми, с усмивка на лицето си. 

Чувствах се неудобно.

Много неудобно.

„И така, защо ти казах да дойдеш тук, беше защото тази вечер ще ходим на мисия и ще трябва да останеш тук сама."

Добре, започнах да се изнервям.

"Н-но-", прекъсна ме Джунгкук.

„Ще има бодигардове из цялата къща, на всеки ъгъл, така че няма за какво да се тревожиш", каза той, като ме видя нервена.  „Освен ако нямаш намерение да избягаш " добави той.

Изпуснах нервна въздишка.

Бягство... Защо никога не съм мислила за това?  Но наистина не искам да си тръгвам.  Но не мога да остана повече тук.

„Хмм." измънках си аз и се върнах горе в стаята си.

18:00 часа

Сега бях сама вкъщи, тъй като Джунгкук и неговите членове вече бяха на мисията си.  Днес ще бъде денят, в който ще избягам.  Денят на моята свобода.

Смятах да счупя прозорец, където нямаше много охрана и се разхождах около имението, за да намеря такъв.  Но нещо ми привлече вниманието.  Беше прозорец с панти!  да  Бързо отидох до прозореца, отворих го възможно най-тихо и излязох от имението.  Но следващото предизвикателство беше да се измъкна през оградата.  И единственият начин беше да се покатеря на дървото и да скоча от стената.  За мой късмет имаше огромно дъбово дърво точно до огромната циментирана ограда и се затичах към него, като се изкачих възможно най-бързо, седнах на голямата стена, за да погледна отстрани дали някой се приближава и скочих до другата  страна с глух удар.

Свободна съм!!!  Най-накрая!!  Помислих си, докато вдишвах пълен с чист въздух бял дроб.

Сега просто трябва да бягам.

18:26 часа

                           .....      

Бодигард отвори входната врата, за да извика Наталия, тъй като трябваше да й достави вечерята.

„Г-жо Наталия" извика той.

Без отговор.

„Госпожице Наталия", извика той по-силно и тъй като все още не получи отговор, реши да претърси къщата.

След няколко минути търсене той набра номер на телефона си „Шефе, тя избяга".

Г.Т на Джунгкук.

Бях в микробуса с Таехьонг, докато Намджун не ми даде знак да изляза, докато телефонът ми не започна да звъни.

„Да?"

„Шефе, тя избяга."

„Подяволите!"  Изкрещях, Бясен.

„Jungkook, какво се е случило?"  попита Таехьонг.

„Тя е избягала. Как е могла да не се подчини на правилата ми. Дори я предупредих, по дяволите."

Буквално изгарях от гняв „Намджун, оттегли се. Наталия избяга. Трябва да отидем да я намерим възможно най-скоро."

Г.Т на Наталия.

Ставаше все по-тъмно и по-тъмно, когато стигнах до тъмна уличка и видях кола, идваща към пътя ми, докато се опитвах да видя по-добре дали е полицейска кола.

                      .....

Jungkook вече караше през тъмна уличка, когато видя момиче, идващо към пътя им.

Г.Т на Наталия.

Докато колата се приближаваше все повече и повече, видях нещо, което мислех, че никога няма да видя отново...












МАМКА МУ!

________________________________

Моя си || JK FF Where stories live. Discover now